Categories
Uncategorized

5 nasvetov za promocijo volilne kampanje

Ne glede na to, ali vodite občinsko, parlemantarno ali predsedniško volilno kampanjo oziroma del skupine, ki se zavzema za cilj, je učinkovita marketinška strategija ključnega pomena za vaš uspeh.

Za nekatere kandidate lahko ta strategija vključuje taktike digitalnega trženja, vključno s spletnim oglaševanjem in sodelovanjem v družbenih medijih. Pomembno pa je, da ne spregledate taktik nedigitalnega trženja, ki so učinkovite pri krepitvi prepoznavnosti blagovne znamke, deljenju vašega sporočila in pritegovanju volivcev, če je vaš cilj razviti dobro zaokroženo kampanjo.

Pred vami je pet nasvetov in taktik, ki jih lahko uporabite za učinkovito trženje svojega kandidata, utemeljenih na oprijemljivih marketinških izkušnjah:

1. Začetek vaše oglaševalske akcije

Skratka, prej ko začnete s kampanjo, tem bolje je. Najboljši politiki vedno upravljajo svoje porazdeljene organizacijske kampanje z vzpostavljanjem odnosov, ugotavljanjem svojega prihodnjega stališča do kampanje na podlagi tega, kar slišijo, itd. Če pa govorimo o prihajajočih volitvah, bomo želeli začeti sestavljati ekipo in snovati strategijo vaše kampanje čim prej. Vsi elementi vaše kampanje, kot so donacije, število članov oglaševalske ekipe, volivci, s katerimi ste stopili v stik, tiskani promocijski materiali itd., bodo uspešnejši, če se boste na njih pripravljali daljše časovno obdobje.

2. Javni nastopi

‍Javni nastopi so stalnica političnih kampanj. Ne glede na to, ali gre za medijske intervjuje, politične razprave ali samo osebne stike s skupinamo volilcev, mora kandidat redno komunicirati z ljudmi. Obstaja nekaj preprostih nasvetov, ki bi jih morali razumeti že od prvega dne v strategiji oglaševalske akcije.

  • Prvič, koliko se lahko izpostavite z javnimi nastopi?
  • In drugič, ali veste, kaj storiti, ko dobte priložnost za to?

Priporočljivo je, da imate približno tri vsebinske točke, ki jih želite podati v svojem govoru, in da spraševalca/občinstvo obravnavate kot enakovrednega. Na ta način bi morali biti sposobni učinkovito komunicirati s komer koli.

3. Osebnostni branding

Naj nam bo všeč ali ne, kampanja je osebna. Kot kandidat poosebljate vrednote kampanje in to morate predstavljati v svoji javni osebnosti in skozi celotno strategijo politične kampanje. Ne bojte se zavzeti močnih stališč s svojimi političnimi pogledi in ne bodite preveč politični. Volivci želijo videti osebnost in to, da je ta osebnost dosledna v družbenih medijih, javnih nastopih in sporočilih kampanje. Pomembno je, da se o osebni blagovni znamki kandidata pogovorite na začetku kampanje, tako da je strateška in proaktivna, namesto da se le odziva na dogajanje na poti kampanje.

4. Dosezite potencialne volivce na domu z direktno pošto

Pogosto je najboljše mesto za dosego potencialnih volivcev s sporočilom vaše kampanje prav doma. Neposredno trženje po pošti je odličen način za to.

Raziskava kanadske pošte je pokazala, da direktna pošta dosledno prekaša digitalne kanale – in v nekaterih primerih znatno. Ker 86 % ljudi odpre pošto, ki je osebno naslovljena nanje. To se ne more primerjati s kratkimi obdobji pozornosti, ki so ji vsebine deležne na družbenih medijih.

Ljudje so povezani s svojimi nabiralniki bolj kot kdaj koli prej in preprosta razglednica ali prilagojeno pismo vašega kandidata se izkaže za učinkovit način za širjenje vašega sporočila. Da bi na nagovorjene volilce ustvarili pozitiven prvi vtis, razmislite o izdelavi personaliziranih kuvert, ki jih lahko naročite tudi pri Tiskarni Ekart.

5. Investirajte v promocijske materiale, ki pomagajo graditi prepoznavnost blagovne znamke

Obseg, v katerem volivci poznajo vašega kandidata in njegovo platformo, je neposredno povezan z njihovim prepoznavanjem vaše blagovne znamke. Ključnega pomena je imeti preprosto, povezano sporočilo, ki je predstavljeno na način, ki si ga bodo volivci zapomnili.

Da bi povečali prepoznavnost vašega kandidata, bi morala vaša kampanja vlagati v materiale, ki krepijo njihovo sporočilo in vizualno identiteto kampanje. Zaradi ponavljajočih se stičnih točk z vašo blagovno znamko bodo vaši volivci začeli opazovati.

Vaša kampanja lahko na primer investira v materiale, kot so letaki, promocijske brošure, plakate, transparente, zastave, nalepke in mnoge drugi inovativne načine promocije s tiskovinami.

Če bodo vaša gradiva javnosti poslala jasno sporočilo o tem, kdo ste ter kakšno je vaše sporočilo, si lahko zagotovo obetate dober odziv volilvec

Ker v volilni kampanji stvari ne gre prepuščati naključju vam priporočamo, da za oblikovanje in tisk vaših promocijskih materialov izberete tiskarno z znanjem in izkušnjami. Pri Tiskarni Ekart bomo z zadovoljstvom poskrbeli za kakovostno izvedbo vašega naročila.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja