Categories
Uncategorized

Poslovna darila za boljše partnerske odnose

Poslovna darila, zavita z lepo pentljo, morda v obliki vabila na zabavno prireditev ali pa zgolj drobna pozornost, so stvari, ki naj bi pridobile srca ljudi. To velja tudi v poslovnem svetu, v katerem je vedno manj iskrenih in osebnih odnosov. Poleg tega pa je pomembno omeniti, da je poslovno darilo tudi izjemno komunikacijsko sredstvo. Brez besed zmore posredovati sporočilo in je za podjetje torej lahko orodje trženjske komunikacije, ki je pomemben element trženja.

Poslovna darila, zavita z lepo pentljo, morda v obliki vabila na zabavno prireditev ali pa zgolj drobna pozornost, so stvari, ki naj bi pridobile srca ljudi. To velja tudi v poslovnem svetu, v katerem je vedno manj iskrenih in osebnih odnosov. Poleg tega pa je pomembno omeniti, da je poslovno darilo tudi izjemno komunikacijsko sredstvo. Brez besed zmore posredovati sporočilo in je za podjetje torej lahko orodje trženjske komunikacije, ki je pomemben element trženja. 

Zakaj sploh obdariti svoje partnerje?

Omenili smo, da gre za način trženjske komunikacije, ki pa ni le za sredstvo prepričevanja poslovnih partnerjev in potencialnih kupcev za nakup blaga ali storitve, temveč tudi orodje za vzpostavitev pristnega odnosa, ki ga lahko negujete še mnogo let.

Darila so namreč izraz, potrditev in krepitev medsebojnih odnosov. Gojijo jih in jih ohranjajo. Ker odnosi nikoli niso popolnoma stabilni in ker se na te skoraj nikoli ne moremo povsem zanesti, četudi si tega želimo, jih z uporabo daril ohranjamo stabilnejše. 

Koga obdariti?

Ker poznamo 4 različne kroge partnerjev je potrebno opredeliti na katere se ta blog nanaša. 

Poznamo prvi najširši krog poslovnih partnerjev, drugi krog poslovnih partnerjev, s katerimi je začelo podjetje navezovati trdnejše poslovne odnose, tretji krog poslovnih partnerjev, ki postajajo ali so že postali poslovni partnerji, vendar je doba sodelovanja z njimi še razmeroma kratka in zadnji krog poslovnih partnerjev, ki predstavljajo za podjetje najtrdnejše poslovne stike.

Po našem mnenju sta prva dva kroga enako, če ne bolj, pomembna za podjetje kot zadnja dva. Ustvarjanje novih poslovnih odnosov in spreminjanje neznancev v poslovne partnerje je namreč zelo zahteven korak. Ravno zato se bomo osredotočili na najširši krog poslovnih partnerjev, ki jih podjetje obdari s promocijski darili in jih s tem diskretno opozarja nase.

Kaj podariti?

Darila niso nujnost, le izkaz naklonjenosti, zato moramo paziti, da s previsoko vrednostjo poslovnega darila ne prizadanemo odnosa. Predraga darila lahko povzročijo zadrego, ker jih je treba vrniti, zato se osredotočite raje na uporabne malenkosti. 

Glavno vodilo pri izbiri je vsekakor ustreznost darila, ki mora imeti osebno noto. Hkrati pa mora na neki način predstavljati podjetje, v imenu katerega je darilo podarjeno. 

Za to so najbolj primerna množična poslovna darila, ki imajo odtisnjen logotip, sporočilo in so po možnosti vsebinsko povezana s poslanstvom podjetja. 

Klasična promocijska darila so: obeski za ključe, pisala, kape, majice, torbe, dežniki, koledarji, vžigalniki, vžigalice, bonboni … Skratka vsaka uporabna malenkost, na katero lahko odtisnemo logotip, ime podjetja, naslov ali slogan z namenom, da bo podjetje čim bolj na očeh bodočih partnerjev, z željo, da se jim vtisne v trajen spomin. Ta majhna, a udarna darila, tako enostavno potujejo in so idelana za obdarovanje na terenu, kjer se nam priložnost za ustvarjanje novih poslovnih odnosov lahko pojavi vsak trenutek.

Kje naročiti poslovna darila?

Za množična naročila promocijskih daril, ki jih boste podarjali bodočim partnerjem in strankam, je pomembno, da so kljub velikem številu narejena kvalitetno. Zaradi tega je izbira izdelovalca ključna.

V Tiskarni Ekart vam poleg samega tiska na najrazličnejše oblike in materiale ponujamo tudi široko izbiro samih promocijskih izdelkov, ki jih nato okrasimo s potiskom po vaši želji.

Oddajte povpraševanje še danes!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja