Categories
Uncategorized

Izbira grafičnega studia za tisk

Čeprav imajo tiskarski grafični oblikovalci z ostalimi oblikovalci veliko skupnega, obstaja nekaj pomembnih razlik, ki jih ljudje (znotraj in znotraj panoge) pogosto ne razumejo – od poteka dela in formatov datotek do orodij in terminologije. Čeprav ni obsežen, naslednji vodnik ponuja kratek pregled nekaterih največjih razlik (in pogostih zmot) med grafičnimi oblikovalci tiskovin in digitalnega materiala.

Kaj je oblikovanje tiska?

Tiskovno oblikovanje je vsako oblikovanje, pri katerem je končna oblika namenjena tisku. V današnjem svetu orodij za digitalno oblikovanje je verjetno, da bo dejansko oblikovanje opravljeno na računalniku in celo na samem spletu. Toda končni izdelek bo natisnjen. To zajema predmete, kot so brošure, letaki, nakupovalne vrečke, nalepke, etikete, platnice knjig, plakati, vizitke – celo majice in ostala oblačila!

Kako uporabniki pristopijo k vašemu dizajnu in ga vidijo

Ena največjih razlik med tiskanimi in spletnimi dizajni je, kako jih ljudje vidijo. Držati nekaj fizičnega v roki – kos papirja, zložljivo brošuro, knjigo – je veliko drugačna izkušnja kot gledati nekaj na zaslonu. Obstaja nekaj prepletanj, kot so digitalne revije, ki so postavljene na povsem enak način kot njihovi tiskani primerki, vendar je na splošno fizična in digitalna izkušnja precej jasna ločnica med tiskanim in spletnim oblikovanjem. Kje in kako se na dizajne gleda, igra pomembno vlogo pri odločitvah oblikovalcev.

Izkušnja: Kako vaš dizajn pritegne čute uporabnikov

Kako uporabniki doživljajo vaš dizajn je tesno povezano s fizično ali digitalno naravo dizajna. Tiskanju in spletnemu oblikovanju je skupna vizualna kakovost – oblikovanje mora narediti dober vtis ne glede na končni izdelek. Tej vizualni komponenti tiskarsko oblikovanje doda taktilno izkušnjo, ki lahko vključuje teksturo, obliko ali tiskarske učinke, kot so visoki tisk, reliefni ali sitotisk. Izkušnja spletnega oblikovanja dodaja možnost avdio/video elementov in drugih interaktivnih možnosti (več o tem v naslednjem podpoglavju).

Vzemite na primer knjige. Mnogi bralci obožujejo težo knjige v svojih rokah, s teksturo, šelestenjem in celo vonjem strani; to so lastnosti, ki jih ni mogoče reproducirati v nobeni digitalni obliki. E-knjige pa imajo svoje edinstvene lastnosti, ki ne morejo obstajati v tiskani obliki: otroška e-knjiga ima lahko animirane ilustracije ali digitalni učbenik pa hiperpovezave do drugih virov. Oba pristopa imata svojo vrednost in privlačnost.

Statično proti interaktivnemu: življenjski cikel oblikovanja in kako se uporabniki povezujejo s projektom

Ko gre dizajn v tiskarno, se ne bo več spremenil (razen odločitve o preoblikovanju in ponovnem tiskanju – kar stane čas in denar; ni idealno). Spletno oblikovanje pa je mogoče kadar koli prilagoditi, spremeniti ali popolnoma preoblikovati. Mnoga spletna mesta, zlasti tista s pogosto spreminjajočo se vsebino – na primer spletno mesto z novicami – bodo vsak dan videti drugače. Različne slike, različno besedilo; ustvarjeni so za spreminjanje.

To pomeni, da (za razliko od tiskarskih oblikovalcev, ki običajno pošljejo delo v tiskarno in ga označijo za opravljeno), morajo spletni oblikovalci upoštevati stalno funkcionalnost projekta. Elementi, kot so gumbi, povezave, učinki miške, obrazci ali ankete, videoposnetki in druge interaktivne funkcije, morajo delovati pravilno. Ni hitrejšega načina za izgubo uporabnika kot takrat, ko nekaj ne deluje po pričakovanjih. Spletno oblikovanje se razlikuje od tiskanega oblikovanja po tem, da ta interaktivna, dinamična kakovost pogosto zahteva nekakšen vložek ali trud s strani gledalca, kot je klikanje, tipkanje itd., kar nas pripelje do naslednje točke …

Uporabnost in navigacija: naredite svoje dizajne uporabniku prijaznejše

Ker je oblikovanje tiskanja odvisno od fizične velikosti in oblike površine ali predmeta, je navigacija običajno omejena na obračanje ali razgrnitev strani. Na spletu ni tako preprosto. Uporabniki lahko naletijo na poljubno število različnih postavitev in potrebujejo enostaven način za iskanje vsebine, ki jo iščejo. Tu nastopijo meniji. Postali so središče navigacije po spletnem mestu in morajo biti na lokaciji, ki jo obiskovalci zlahka najdejo.

Z nedavno eksplozijo različnih naprav in pripomočkov, ki podpirajo splet, narašča zaskrbljenost glede tega, kako se spletna mesta prikazujejo na različnih napravah in velikostih zaslona – kar je privedlo do osredotočanja na odzivno oblikovanje ali dizajne, ki se prilagajajo različnim načinom gledanja. Spletni oblikovalci morajo upoštevati ne samo, kako je dizajn videti na različnih napravah, ampak tudi, kaj se zgodi (in kako se dizajn spremeni), ko se gledalci pomikajo, povečujejo in pomanjšujejo ali izvajajo druga dejanja. Mobilno oblikovanje in mobilno brskanje po spletu sta postala velika premisleka. Kako se bosta morala spremeniti berljivost in navigacija, da bosta kar najbolje ustrezala tem formatom in ustvarila dobro uporabniško izkušnjo?

Razširite iskanje

Glede na digitalni svet, v katerem živimo, se ne bojte pogledati zunaj svoje soseske. Po vsej državi je na tisoče fantastičnih grafičnih oblikovalcev. Z e-pošto in telefonskimi klici pa lahko učinkovito sodelujete z oblikovalcem v drugem časovnem pasu.

Povprašaj naokoli

Poiščite priporočila. Vprašajte druge lastnike podjetij, koga so najeli za storitve grafičnega oblikovanja. Če vidite podjetje s fantastičnim logotipom, vam verjetno lahko priporočijo oblikovalca, ki ga je ustvaril.

Stroški oblikovalskih storitev

Bodite pozorni na ceno. Vprašajte za približne stroške za oblikovalski projekt, ki ga potrebujete, kar vam lahko pomaga, če je v okviru vašega proračuna. Večina oblikovalcev bo poslala podroben predlog, običajno v enem tednu od vaše prve zahteve.

Kot pravi pregovor, “malo denarja, malo muzike.” Če se zdi, da je strošek oblikovanja dizajna nizek, bo verjetno tudi videti tako. Grafični oblikovalci znajo običajno svojo ceno vsaj približno določiti v naprej in oceniti urno postavko za določeno storitev. To se morda zdi drago, vendar na to pomislite kot na naložbo v svoje podjetje. Ne samo, da ni davčno olajšan, ampak bosta fantastičen logotip in vizitka za vedno ostala v vašem podjetju in blagovni znamki.

Razglednice, brošure itd. se bodo morda morale spremeniti glede na vaše sporočilo, toda ko imate začetni dizajn, bo oblikovalec zlahka izbral dizajn in ga nekoliko spremenil, da bo ustrezal novemu sporočilu. Je veliko hitrejši kot ustvarjanje dizajna iz nič, poleg tega pa pomaga pri blagovni znamki vašega podjetja, tako da poveže vse skupaj. V Primoprintu nudimo storitve grafičnega oblikovanja in hranimo datoteke za pomoč pri hitrih urejanjih in spremembah.

Kaj je vključeno?

Vnaprej se pozanimajte, kaj dobite za svoj denar. Dober oblikovalec mora imeti načrt, kaj vam bo ponudil pri ustvarjanju vašega dizajna. Na primer, določen znesek za oblikovanje za logotipa lahko vključuje štiri začetne koncepte logotipa, tri kroge revizij in končni logotip, ki je na voljo v 4 različnih vrstah datotek, ki jih lahko uporabite, kot želite. Prepričajte se tudi, da je vaš dizajn enkraten in da ga oblikovalec v prihodnosti ne bo več uporabil za drugo podjetje. Najenostavnejši način, da si zagotovite kakovostno storitev za dogovorjene ceno je, da se obrnete na grafični studio z dolgoletnimi izkušnjami in številnimi referencami kot je Tiskarna Ekart.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja