Categories
Uncategorized

Potiskane trajnostne nakupovalne torbe

Uradno: plastične vrečke niso v modi. Vladni podatki kažejo, da v Sloveniji vsako leto uporabljamo manj plastičnih vrečk za enkratno uporabo. Del razlogov za to se skriva v zakonu o omejevanju vrečk za enkratno uporabo, del v zavedanju ljudi o prednostih trajnostnega načina življenja in razmišljanja del pa zagotovo tudi v porastu popularnosti nakupovalnih torb iz blaga, ki z domiselnimi potiskanimi motivi ne igrajo zgolj vloge praktičnega pripomočka temveč tudi modnega dodatka.

Namesto plastičnih so bombažne nakupovalne torbe (ang. tote bags) za mnoge od nas postale najboljša in najbolj okolju prijazna rešitev. Ne samo, da so lahke, trpežne in prostorne; kombiniramo jih lahko tudi z resenim stilom. Pri Tiskarni Ekart smo izdelali tiskane nakupovalne torbe za široko paleto podjetij, izdelovali potiskane torbe za dogodke, brezplačne promocije in za blagovne znamke, ki želijo ustvariti visokokakovostne, osupljivo oblikovane torbe za prodajo. Za podjetja je lahko to, da torbo z vašo blagovno znamko vidijo na rokah pravih strank, velika prednost.

Tukaj je nekaj razlogov zakaj:

Stranke cenijo trajnost

Torbe je mogoče uporabiti več stokrat, če ne več tisočkrat, preden se obrabijo. Kot kažejo raziskovalni podatki, moramo veliko uporabljati in ponovno uporabljati bombažne vrečke, da bi nadomestili okoljske stroške njihove proizvodnje. Vendar ni dvoma, da so nakupovalne torbe – če jih uporabimo na pravi način – odličen način za zmanjšanje uporabe plastike in ogljičnega odtisa. Navadite se, da jih prinesete s seboj vsakič, ko nakupujete, in hitro boste doumeli njihove prednosti. Za potrošnike torbice prinašajo dejavnik dobrega počutja in to boste želeli tudi za svojo blagovno znamko.

Delujejo kot reklama

Pomislite na vsa mesta, kamor ljudje nosijo nakupovalne torbe. Supermarket, pisarna, butiki, plaža … preprosta bombažna velika torba je povsod. To dejstvo bi lahko bilo odlično za vaše podjetje. Torbe so kot prenosne osebne reklamne table, ki nam omogočajo, da vsakomur, mimo katerega gremo, sporočamo svoje interese, hobije in okuse. Morda je zato New Yorkerjeva torbica z grafičnimi potiski v zadnjih nekaj letih postala tako vseprisotna na obeh straneh Atlantika. Črno-bela torbica, ki je ob naročnini na revijo brezplačna, uporabnikom daje videz načitanosti (ne glede na to, ali so revijo odprli ali ne) in je močno izboljšala ugled revije med mladimi. Že samo na Instagramu obstaja več računov, ki sledijo modnim trendom potiskanih nakupovalnih torb.

Različne velikosti, različne oblike

Izraz “nepopisan list” zagotovo velja za nakupovalne torbe. Z veliko izbiro možnosti, pripravljenih za tisk, v vseh barvah – kot tudi z dizajni po meri – resnično lahko pustite domišljiji prosto pot. V podjetju Tiskarna Ekart imamo strokovno znanje in izkušnje, da naredimo vaše nakupovalne torbe najbolj zaželene. Naši časi obdelave so hitri, dizajni pa brezmejni.

Svojo blagovno znamko povežite s kakovostjo

Preprosto je: če ustvarite visokokakovostno torbo, vaša blagovna znamka pridobi predpomnilnik. Primer tega so nakupovalne torbe nekaterih znamk, ki so izdelane iz visokokakovostnega platna pravične trgovine in potiskane s filozofskimi upodobitvami sveta.

Ne glede na to, katero blagovno znamko imate, od zabavne hitre hrane do starin – ob nakupu potiskanih nakupovalnih torb ne varčujte pri izbiri materialov in kakovostni tiska.

Naši nasveti za ustvarjanje torb

Torba je klasika. Je preprost, enostaven, vsestranski pripomoček ter modni dodatek in dandanes ga boste našli preko ramen ljudi v katerokoli smer pogledate. Zato je to odlična možnost pri ustvarjanju materiala za vašo blagovno znamko. Veste, da bo veliko strank ali kupcev odprtih za to, in narava torbe – preprosta, z veliko prostora – je primerna za kakršen koli dizajn ali estetiko, ki jo imate v mislih.

Toda kako izstopati? Kako lahko s tako množico torb naokoli dosežete, da si ljudje želijo lastiti vašo torbo in ne katero koli drugo, ki so jo videli? Seveda igra vaša blagovna znamka in njihov odnos do nje veliko vlogo pri tem, saj bodo ljudje bolj radi nosili torbo, če bo na njej prikazano ime znamke, s katero želijo biti povezani.

Hkrati pa je to dvosmerna ulica. Če ste malo podjetje na začetku in lahko ustvarite torbo, ki jo ljudje želijo nositi, potem lahko učinki valovanja privedejo do večje prepoznavnosti in prepoznavnosti blagovne znamke. Zato je vredno poskusiti narediti nekaj nekoliko drugačnega in ustvariti izdelek, ki pritegne pozornost ljudi.

Spodaj so naši najboljši nasveti za tiskanje torbice, da bo vaša torba izstopala.

1. Uporabite posebna črnila

Poleg ustvarjanja izstopajočega dizajna, pomislite tudi na črnilo, s katerim bo dizajn natisnjen. Pri Tiskarni Ekart ponujamo vrsto posebnih črnil, s katerimi lahko vaša torba izstopa. Sem spadajo najrazličnejši barvni odtenki, ki vaši nakupovalni torbi dodajo posebne efekte. Ta črnila so pogosto še posebej učinkovita, če jih uporabljate previdno – nameščena v kotu torbe ali v enem delu vašega dizajna. Ustvarite subtilen detajl, ki pritegne pozornost.

2. Barvana torba po meri

Obstaja še en način, kako lahko s nakupovalno torbico naredite nekaj drugačnega: torba sama. Čeprav je veliko za povedati o navadni platneni torbi, lahko stvari spremenite tudi z drugo barvo torbe. To lahko storite na dva načina. Po eni strani imamo nabor možnosti za torbe, pripravljene za tisk, v določenih barvah, tako da lahko izberete eno od teh. Če pa bi radi imeli bolj nenavadno barvo – če res želite imeti nekaj drugačnega – potem lahko natisnete barvano torbo po meri.

3. Vezenje

Vezenine se najpogosteje uporabljajo za klobuke ali delovna oblačila, vendar ni razloga, da jih ni mogoče uporabiti tudi na torbah. To je lahko namesto ali v kombinaciji s potiskanim dizajnom in je odličen način, da svoji torbi dodate teksturiran košček nečesa drugačnega. Zlasti če bi želeli vključiti svoj logotip ali hiter slogan, bi lahko bilo vezenje prava pot.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.