Categories
Uncategorized

Zloženke: marketinško orodje

Ali poznate razliko med brošuro in zloženko ter kako se razlikujeta od letaka?Mnogim ljudem je težko opaziti razliko med brošuro, letakom in zloženko. Stranke v Tiskarni Ekart pogosto povprašujejo po eni vrsti tiskanega marketinškega materiala, čeprav si v resnici želijo nekaj popolnoma drugega.Čeprav so podobnosti, je med zloženko in brošuro (ter letakom) tudi kar nekaj razlik.

Zloženke: marketinško orodje

Ali poznate razliko med brošuro in zloženko ter kako se razlikujeta od letaka?

Mnogim ljudem je težko opaziti razliko med brošuro, letakom in zloženko. Stranke v TiskarniEkart pogosto povprašujejo po eni vrsti tiskanega marketinškega materiala, čeprav si v resnici želijo nekaj popolnoma drugega.

Čeprav so podobnosti, je med zloženko in brošuro (ter letakom)  tudi kar nekaj razlik. To so stvari, ki so jim skupne:

Vse je mogoče natisniti na liste papirja

Vsi so promocijski marketinški materiali

Vse so tržne pobude z nižjimi stroški

V nadaljevanju se bomo posvetili predvsem zloženkam in njihovim posebnostim.

Tiskanje zloženk in brošur

Čeprav sta brošura in brošura podobni vrsti trženjskega gradiva, obstaja tudi razlika med brošuro, zloženko in letakom. Prvič, brošure so dobro oblikovane in na splošno stanejo več za tiskanje.

Pamfleti so običajno nevezani na več listih ali pa so lahko v obliki nevezanih knjig. Pogosto se uporabljajo kot referenčna gradiva ali kot katalogi izdelkov ali storitev in priročniki.

Brošure so bolj zapletene in običajno natisnjene na papir standardne velikosti z več gubami. Lahko so dvojno ali trojno zložene brošure, vsaka plošča pa ima lahko svoje robove in postavitev, vključno z naslovi odstavkov, fotografijami itd. Tiskanje brošur je namenjeno uporabi kot referenčni material. Zagotavljajo podrobnejše informacije in imajo običajno daljši rok uporabnosti kot letak ali letak.

Tukaj je nekaj nasvetov, ki si jih morate zapomniti, ko prvič oblikujete brošuro podjetja.

Približno 50 % modelov brošur, ki jih vidimo, je "preveč oblikovanih". To pomeni, da je vsak možni kos belega prostora porabljen, razmišljanje v ozadju tega je očitno v tem, da v dokument vnesete največjo količino vsebine, da dobite 'svojega denarja'. Preprosto nabiranje dizajna, polnega besedila in slik, bo imelo škodljiv učinek na vašo tiskano brošuro.

Oblikujte ga z mislijo na časopisni naslov. Pomislite, katere informacije je treba poudariti, na primer vzemite najpomembnejše sporočilo na strani in zagotovite, da ima to največjo in morda najbolj privlačno sliko, da zagotovite, da izstopa iz množice, nato uporabite naslednje najpomembnejše sporočilo v hierarhiji velikost, velika do majhna.

Seveda vaše oko najprej pritegnejo slike in fotografije kakršnega koli dizajna, to postane težje, če je informacij preveč in se preveč slik bori za pozornost, ne vsi, ampak manj običajno pomeni več.

Ko poenostavite zasnovo in postavitev, vam pomaga tudi brošura, natisnjena s preprostim zlaganjem, je A3 zložen na A4 najbolj preprost; prav tako je zelo priljubljen A4, prepognjen na A5. Vidimo, da se veliko strank preveč trudi s zapletenim zlaganjem.

Predstavljajte si, če želite poslovneža, ki je dobil dve natisnjeni brošuri na sejmu. Prva brošura je preprosta 8-stranska A3, prepognjena na A4, je lepo oblikovana in dobro natisnjena na kakovosten material, strani držita na mestu z dvema preprostima sponkama ali sedlastim šivom, kar omogoča enostavno odpiranje in zapiranje strani. Predpostavimo, da je druga brošura podobna po zasnovi in kakovosti tiska, vendar z veliko bolj zapletenim pregibom. Tvori enako količino papirja, kot je uporabljena v brošuri 1, a če je zložen iz istega lista A2, je nekoliko cenejši kot s sponkami. To je v teoriji pravilno, toda dejanskega končnega rezultata ni lahko obvladati, na koncu je kot nezložen cestni zemljevid, okoren in neroden za odpiranje ter še bolj neroden, ko ga ponovno zložite – ni dobro, če bodoča stranka poskuša prebrati vašo brošuro v mejah vagona na poti domov.

Ne pravimo, da je treba to vrsto zloženega letaka prepovedati, le da ima svoje mesto in uporaba za znižanje stroškov na brošuri podjetja ni ena izmed njih.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.