Categories
Uncategorized

Zakaj so pisala odličen promocijski material?

Pri odločitvah o promocijskih in reklamnih izdelkih bodite pozorni, da ne spregledate koristi, ki jih ponujajo promocijska pisala. Za drobec cene vam lahko kemični svinčniki ali nalivna peresa, potiskana z grafično podobo vašega podjetja oziroma organizacije, prinesejo ogromno koristi, v primerjavi z drugimi marketinškimi prijemi. Če v to še niste prepričani, nadaljujte z branjem in pojasnili vam bomo, zakaj reklamna pisala veljajo za ene izmed najbolje prodajanih promocijskih artiklov na svetu.

Zakaj so pisala odličen promocijski material?


Pri odločitvah o promocijskih in reklamnih izdelkih bodite pozorni, da ne spregledate koristi, ki jih ponujajo promocijska pisala. Za drobec cene vam lahko kemični svinčniki ali nalivna peresa, potiskana z grafično podobo vašega podjetja oziroma organizacije, prinesejo ogromno koristi, v primerjavi z drugimi marketinškimi prijemi. Če v to še niste prepričani, nadaljujte z branjem in pojasnili vam bomo, zakaj reklamna pisala veljajo za ene izmed najbolje prodajanih promocijskih artiklov na svetu.


Čeprav se ne moremo izogniti dejstvu, da živimo v digitalnem svetu, popularnost promocijskih pisal ne upada, temveč se dviguje.


Zakaj je temu tako?


Ljudje smo nagnjeni k fizično oprijemljivem trženju. V digitalni dobi nas reklamni oglasi obletavajo iz vseh strani in nam pogosto dajejo občutek, da se jim ne moremo izogniti, pa naj bo to ob brskanju po internetu, na socialnih omrežjih, ne sprehodu po mestu ali ob vožnji z avtomobilom. Tu na sceno stopijo promocijski produkti. V poplavi podjetji, ki stegujejo roke za takojšnjim nakupom s strani svojim strank, so le reke organizacije, ki svojim potencialnim kupcem nekaj tudi podarijo. Naj bo to še takšna malenkost kot je promocijsko pisalo, gre se za drugačen pristop, ki bo vaše podjetje ločil od konkurentov v očeh strank, klientov in poslovnih partnerjev. Namesto obremenjevanja njihovih čutov, ki so tako ali tako prezasedeni, jim podarite “reklamo”, ki je lahko koristna v vsakdanjem življenju.


Promocijska pisala bodo izboljšala prepoznavnost vaše blagovne znamke. Ljudje, ki prejmejo poklon v obliki promocijskega izdelka bi si naj blagovno znamko zapomnili za obdobje dveh let. Ko upoštevamo dejstvo, da je življenjska doba promocijskega pisala dolga od nekaj mesecev do enega leta, komaj dojamemo resnično vrednost reklamnih kemičnih in grafičnih svinčnikov ter ostalih pripomočkov za pisanje. Preko njih lahko naša blagovna znamka doseže ciljno občinstvo vsak dan v danem življenjskem obdobju izdelka. Glede na vložena sredstva v eno enoto promocijskega izdelka je to reklamna kampanja, o kateri sanja vsak tržnik.


Zagotovo se sprašujete – a ne bi enakega učinka dosegli tudi z drugimi reklamnimi izdelki? Zakaj bi se odločili ravno za promocijska pisala?

Brez skrbi, tudi na to vprašanje imamo odgovor. Torej, prednosti promocijskih pisal so:

Vsakodnevni stik

Če izberete pravi model pisala in ga ustrezno opremite z vašim logotipom in grafično podobo, boste zagotovili vsakodnevni stik uporabnikov promocijskega izdelka z vašo blagovno znamko. Kvalitetno pisalo je uporabno dlje časa, že po naravi pa so pisala pripomočki, brez katerih ne mine dan na večini delovnih mest. Če za vaša promocijska pisala izberete zanimivo oblikovano kulico obstaja možnost, da bo le-ta pritegnila tudi pozornost ne le lastnika pisala, ampak tudi ljudi okoli njega, ki bodo posledično izpostavljeni vaši blagovni znamki.

Zvestoba uporabnikov

Zahvaljujoč potiskanim pisalom si bo vaše podjetje ustvarilo bazo zvestih kupcev, ki si ne bodo vaše blagovne znamke samo zapomnili, temveč se bodo obrnili na vas vsakič, ko bodo njihove potrebe povezane z vašo branžo. Strankam in poslovnim partnerjem, na katere želite ustvariti še posebej dober vtis podarite pisala visoke kvalitete, saj bodo ta vplivala na pozitivno predstavo o vašem podjetju.

Cena

Kar zadeva ceno, so potiskana pisala daleč najbolj koristen promocijski izdelek. Gre za cenovno ugoden izdelek, ob nakupu v večjih količinah pa se cena na posamezen proizvod lahko spusti do zgolj nekaj centov. Za podjetje to pomeni poceni znamčenje in oglaševanje s pomočjo izdelka, ki je glede na svojo ceno dokaj vzdržljiv. Za ustvarjanje dobrega vtisa pri strankah je seveda pametno, da se od najcenejših modelov ozremo k nekoliko bolj kakovostnim, inovativno oblikovanim in dolgotrajnim pisalom. Stremimo k temu, da svojim strankam podarimo izdelek, ki ga zaznavajo kot uporabnega.

Izbira

Če  s področjem promocijskih pisal niste seznanjeni, vas bo širina izbira presenetila. Od nalivnih persih, kovinskih in keramičnih svičnikov, pisal z laserjem ali celo takšnih v obliki glavnika. Po pregledu vseh možnosti se odločite za pisalo, ki bo po vašem mnenju ustvarilo najboljši vtis na vaše stranke. Če se klienti, s katerimi sodelujete, med seboj močno razlikujejo, podarjena pisala prilagodite glede na prejemnika.

Vsestranskost in praktičnost

Zlato pravilo vsakega promocijskega izdelka – podarite nekaj, kar vaše stranke potrebujejo in pogosto uporabljajo. Podjetja se pogosto odločajo na podarjanje promocijskih izdelkov, ki končajo v košu za smeti ali pa le-ti služijo nabiranju prahu na policah pisarne. Tudi to je eden izmed razlogov zakaj so promocijska pisala tako popularna. Z njimi bodo stranke v vsakodnevnem stiku, kar pomeni da bodo potiskana pisala z vaši podobo pogosto uporabljena.

 

Kam po promocijska pisala?

Tiskarna Ekart je pravi naslov za naročilo kvalitetnih, inovativnih in cenovno ugodnih promocijskih izdelkov kot so reklamna pisala. V naši ponudbi kemičnih svičnikov boste našli vse od enostavnih a zanesljivih pisarniških pisal pa do sofisticiranih in elegantnih pisalnih setov, ki bodo očarali še tako zahtevne poslovne partnerje. V sodelovanju s strokovnjaki na področju oblikovanja poslovnih daril iz Tiskarne Ekart s skupnimi močmi ustvarite lično potiskana promocijska pisala, ki bodo vaše podjetje prikazala v najboljši možni luči.


Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.