Categories
Uncategorized

Zakaj dajati poslovna darila?

Obstajata dve ključni vrsti korporativnih daril – tista, ki jih podarite strankam, in tista, ki jih podarite zaposlenim. Sodelovanje v obeh vrstah korporativnih obdarovanj ima lahko izjemno pozitivne koristi za vaše podjetje.

Zakaj dajati poslovna darila?

Obstajata dve ključni vrsti korporativnih daril – tista, ki jih podarite strankam, in tista, ki jih podarite zaposlenim. Sodelovanje v obeh vrstah korporativnih obdarovanj ima lahko izjemno pozitivne koristi za vaše podjetje.

Če iščete načine za izboljšanje zavzetosti zaposlenih ali zmanjšanje fluktuacije osebja – korporativni darilni paketi so le ena od več strategij, ki jih lahko sprejmete v podjetju in vam pri tem pomagajo. Podobno, če želite okrepiti odnose s sedanjimi ali bodočimi strankami ali pomagati svojemu podjetju izstopati pred konkurenti, mora biti zagotavljanje poslovnih daril ključni del vaše strategije.

Da bi vam pomagali pri odločitvi, ali je korporativna darila prava za vas, smo sestavili ta članek, ki obravnava 4 ključne razloge, zakaj so korporativna darila pomembna. Torej, pojdimo k temu!

Pokažite, da cenite

Če obstaja ena stvar, ki bo vašemu podjetju škodila bolj kot karkoli drugega, je to, da imate ljudi – tako stranke kot zaposlene –, ki se počutijo podcenjene. Če se stranke počutijo podcenjene, bodo verjetno drugje iskale podjetja, ki jih cenijo. Menijo, da bo kar 7 od 10 strank prešlo v drugo podjetje zaradi zaznane brezbrižnosti s strani organizacije.

Podobno bodo zaposleni, ki se počutijo podcenjeni, verjetno postali malodušni in manj učinkoviti. In v najslabšem primeru boste morda celo opazili, da se fluktuacija osebja povečuje, saj zaposleni iščejo druga delovna okolja, v katerih se počutijo cenjene.

Čeprav je koristno imeti menedžerje in vodje, ki svojo hvaležnost izrazijo neposredno, pravočasno darilo ali darilni paket posameznikom pokaže, da jih podjetje kot celota ceni. Celo nekaj tako preprostega, kot je personaliziran prenosnik ali par ušesnih čepkov z blagovno znamko, pokaže prejemnikom, da ste pripravljeni narediti še več, da izrazite svojo hvaležnost – zaradi česar se počutijo cenjene.

Pozitivna klima delovnega mesta

Kot je navedeno zgoraj, so podcenjeni zaposleni verjetno manj zadovoljni in manj produktivni na delovnem mestu. Posledica tega je, da ne boste imeli le manj učinkovite delovne sile, ampak boste ustvarili tudi negativno kulturo na delovnem mestu.

Redna korporativna darila, ki jih uporabljamo za nagrajevanje vrhunskih dosežkov, posameznikov, ki presegajo vse ali zgolj kot zahvala pridnim zaposlenim, bodo zelo pripomogla k spodbujanju pozitivnega delovnega okolja. Še bolje, bolj pozitivna kot je delovna kultura, večja je verjetnost, da se bodo zaposleni veselili prihoda na delo in opravljali boljše delo, ko so tam. To je win-win za vse!

Premišljena darila, dobri odnosi

Čeprav veliko dejavnikov prispeva k temu, zakaj bo stranka izbrala vaše podjetje namesto drugega, je eden od ključnih dejavnikov, ki jim bo omogočil poslovanje z vami, odnos, ki ga ima z vami. Torej, če se stranka le redko sliši z vami, razen ob dnevih izdajanja računov, je verjetno, da z njo ne boste imeli posebej dobrega odnosa.

Po drugi strani pa, če se osredotočite na izgradnjo močnega odnosa z njimi, tako da ne le ohranjate redne stike, temveč tudi pokažete, da jih cenite skozi vse leto s korporativnimi darili, boste imeli veliko močnejši odnos. Posledica tega je, da bodo veliko bolj nagnjeni k temu, da bi želeli nadaljevati to razmerje na dolgi rok – kar pomeni, da ni le boljši odnos, ampak tudi donosnejši!

Ne pozabite, raziskave kažejo, da se je 66 % prejemnikov po prejemu promocijskega darila lahko spomnilo blagovne znamke. To je močna stvar!

Boljši od konkurence

V današnjem svetu, ko se vsak dan pojavlja vedno več novih podjetij, je bolj kot kdaj koli prej pomembno ohraniti konkurenčno prednost v svoji panogi. Konec koncev, če obstaja nekdo, ki nudi boljšo storitev, boljši izdelek ali boljšo izkušnjo, je le vprašanje časa, kdaj bodo vaše stranke začele razmišljati o prehodu na drugega ponudnika storitev.

Zagotavljanje rednih korporativnih daril vašim strankam je le eden od mnogih načinov, kako lahko svojo blagovno znamko ločite od konkurence. Ne samo, da kaže, da ste blagovna znamka, ki ji je resnično mar za svoje stranke, ampak tudi kaže, da ste pripravljeni preseči svoje tekmece, da bi nasmejali stranke. Ko imate to konkurenčno prednost, je le vprašanje časa, kdaj se bo beseda razširila in boste ugotovili, da pridobivate vedno več strank.

Sklep

Tukaj so 4 ključni razlogi, zakaj so korporativna darila pomembna za vaše podjetje. Če bi radi razpravljali o načinih, kako v svojo poslovno strategijo vključiti obdarovanje podjetij, se prepričajte, da uporabite obrazec na dnu strani, da se pogovorite z enim od ekipe.

Prav tako je vredno preveriti našo novo storitev za neposredno prodajo blaga. S to storitvijo bo naša ekipa zbrala, blagovno znamko, zapakirala in dostavila vaše korporativne darilne pakete toliko prejemnikom, kot želite, kjer koli na svetu, ne da bi vam bilo treba migniti prst!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.