Categories
Uncategorized

Zadnji vlak za društvene koledarje

Novo leto je čas za zamenjavo starega z novim in na splošno ljudje kupujejo marsikaj za svoje domove ali pisarne, da bi pozdravili novo leto. V letu 2022 bo veliko tiskanja koledarjev, saj je to odličen način za vstop v novo leto. Promocijski koledarji so odlične ideje za trženje vašega podjetja in izdelkov.

Zadnji vlak za društvene koledarje

Novo leto je čas za zamenjavo starega z novim in na splošno ljudje kupujejo marsikaj za svoje domove ali pisarne, da bi pozdravili novo leto.V letu 2022 bo veliko tiskanja koledarjev, saj je to odličen način za vstop v novo leto. Promocijski koledarji so odlične ideje za trženje vašega podjetja in izdelkov. Koledar ostane viden v pisarni ali domu skozi vse leto in je zato odlično marketinško orodje za vašo blagovno znamko ali podjetje. Privlačen personaliziran koledar z natisnjeno vašo blagovno znamko je najboljše darilo, ki ga lahko podarite svojim strankam.

Minili so dnevi, ko so bili koledarji samo funkcionalni in so prikazovali datume, mesece in praznike v letu. Danes se pogosto uporabljajo kot marketinška orodja za poslovne promocije.

 Vsi imajo radi darila in koledarji so odlična možnost za darilo. Toda tiskanje promocijskih koledarjev ima svoje izzive in je lahko tudi drago.

 Videz koledarja je treba skrbno oblikovati, saj mora na osebo, ki ga prejme kot darilo, ustvariti trajen vtis.

Najboljši nasveti za tiskanje koledarjev v letu 2022

Podani so bili naslednji nasveti, ki vam bodo pomagali oblikovati svoj personaliziran koledar na najboljši možni način:

Najprej se odločite za svojo temo:

Ena od prvih stvari, ki jih morate biti jasni, je tema vašega prilagojenega koledarja. Tema mora biti nekaj, kar bo dobro delovalo za vašo blagovno znamko.

Izbrati morate slog, pisave in dizajn, ki se popolnoma ujema z vašo vizijo. Zavedati se morate skupine ljudi, na katero ciljate, in izbrati temo, ki je zanje najbolj primerna.

Tema mora biti dosledna skozi vse mesece v letu. Ni nujno, da je preveč poslovno podoben, vendar mora biti dobra promocija vaše blagovne znamke ali storitev, ki jih ponujate.

Pazljivo izberite slike:

Osrednji del vašega koledarja, ki bo pritegnil pozornost, bodo vedno slike na strani. Fotografije morajo biti v najvišji možni ločljivosti.

 Biti morajo takšni, da se po tiskanju ne bodo pikselirali. Uporabite lahko katero koli lepo sliko, ki bo izstopala, na primer s kakršnih koli potovanj, na katere ste morda šli med počitnicami.

 Lahko so divje živali, čudovita pokrajina ali umetniški predmeti. Vendar poskrbite, da niso preveč izven konteksta vaše blagovne znamke in teme. Dobro bi bilo dodati napise, ki bodo sliko povezali z blagovno znamko. Ljudje radi berejo vsebino na svojem koledarju.

Izberite vrsto koledarja:

Odločite se za vrsto koledarja, ki bo najbolj primeren za vaše ciljne stranke. Stenski koledarji ali koledarji s posterji lahko delujejo za določene stranke, za druge pa lahko pomagajo koledarji z majhnimi karticami ali magnetni.

 Majhni koledarji bodo za vas bolj ekonomični. Tukaj lahko uporabite svojo domišljijo in si vizualizirate, na kakšne načine bo stranka uporabljala vaš koledar doma ali v pisarni. Poskusite si predstavljati, kje bo vaš koledar obešen ali shranjen za prikaz pri vaši stranki. Odločite se, ali želite za svoje strani mat ali sijajni videz.

Uporabite svoj koledar za promocijo vaše blagovne znamke:

Poleg koristnih informacij o praznikih ali festivalih lahko svojo blagovno znamko promovirate tudi v svojem personaliziranem koledarju.

 Če ste oseba, ki se ukvarja s konfekcijo, lahko na strani dodate opomnike o oblekah, primernih za ta mesec ali sezono.

 Na primer; če je zima, lahko pokažete svojo ponudbo zimskih oblačil. Podobno ne pozabite poudariti ključnih dni v letu, kot sta valentinovo ali božič, ko imate ekskluzivne popuste.

Ne pozabite narediti svojega koledarja funkcionalnega:

Prepričajte se, da v svojih prizadevanjih, da bo vaš osebni koledar privlačen za oči, ne izgubi svojih funkcij kot običajni koledar.

 Tudi če so promocijski koledarji, morajo biti lahko berljivi z jasno vidnimi datumi in meseci. Vse pomembne dneve in praznike je treba prikazati v drugi barvi, prostor pa naj bo za kratek opis pomena posameznih dni.

 Promocijski koledarji so najboljše darilo, ne glede na to, ali gre za vašega prijatelja, poslovnega sodelavca ali katero koli stranko. Na njihovih stenah ali mizah bodo na ogled skozi vse leto in lahko zelo lepo predstavijo vaše storitve ali izdelke.

 Zgornji nasveti so mišljeni kot smernice, ko se boste lotili tiskanja koledarja v letu 2020. Pomagali bodo, da bo vaša blagovna znamka izstopala in ustvarila ugoden vtis o vas in vašem podjetju v očeh stranke.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.