Categories
Uncategorized

Vse, kar morate vedeti o jumbo plakatih

Če se štejete med udeležence v prometu, pa naj bo to kot voznik, potnik javnega prometa, kolesar ali pešec, na vaših poteh zagotovo opazite kar nekaj velikih oglasnih panojev, pogovorno poimenovanih tudi jumbo plakati. Ti pogosto pritegnejo pozornost vseh ljudi, zbranih na neki lokaciji.

Vse, kar morate vedeti o jumbo plakatih

Če se štejete med udeležence v prometu, pa naj bo to kot voznik, potnik javnega prometa, kolesar ali pešec, na vaših poteh zagotovo opazite kar nekaj velikih oglasnih panojev, pogovorno poimenovanih tudi jumbo plakati. Ti pogosto pritegnejo pozornost vseh ljudi, zbranih na neki lokaciji.

Oglaševanje z jumbo plakati v zadnjem času več ni najbolj popularna marketinška strategija. Zakaj torej pišemo o tem? Oglaševanje na panojih je še vedno močan način za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke in privabljanje kupcev.

Oglaševanje z jumbo plakati

Oglaševanje na jumbo plakatih je postopek uporabe obsežnega tiskanega oglasa (panoja) za trženje podjetja, blagovne znamke, izdelka, storitve ali kampanje. Reklamni panoji so običajno postavljeni na območjih z veliko prometa, na primer ob avtocestah in v mestih, zato jih vidi največ voznikov in pešcev.

Oglaševanje na panojih je učinkovito za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke in širjenje vašega podjetja (ali izdelka ali kampanje) čim večjemu številu ljudi. Ker so na tako zasedenih območjih, imajo panoji običajno največ ogledov in prikazov v primerjavi z drugimi marketinškimi metodami.

Tu so glavni trije dejavniki:
1. Naklada je skupno število ljudi, ki gre vsak teden mimo panoja. Te podatke zbirajo lokalni organi za promet.
2. Demografski podatki se nanašajo na starost, spol, raven dohodka in druge značilnosti prometa, ki prečka pano. Ti podatki so zbrani iz anket o potovanjih in lokalnih prevoznih organov.
3. Vtisi so število ljudi, ki vidijo pano. Te informacije se izračunajo na podlagi kroženja oglasne deske, velikosti oglasne deske, oddaljenosti od ceste, njene vidljivosti, hitrosti, s katero poteka promet itd.

Stroški oglaševanja na panojih pa se ne ustavijo pri "najemu" oglasnega prostora. Upoštevati morate tudi stroške oblikovanja oglasne deske ter tiskanja in izdelave le-tega. Tiskanje in gradnja staneta do 500 €, odvisno od velikosti in lokacije oglasne deske.
Če svojo oglaševalsko panojo oddate zunanjim izvajalcem, pričakujte, da se bodo stroški gibali med 150 in 1000 €, odvisno od tega, katero agencijo ali oblikovalca izberete, pa tudi od zapletenosti želenega dizajna. Če pa bi radi oblikovali svojega, si oglejte nasvete za oblikovanje panoja v naslednjem razdelku.

Oblikovanje oglasnih panojev

Če boste vlagali v oglas, ki ga potencialno vidijo milijoni, želite, da opravi svoje delo. Tu je nekaj nasvetov za oblikovanje oglasnih panojev, ki bodo zagotovili, da bo vaš oglasni pano učinkovit in privlačen.

Povej (kratko) zgodbo.

Uspešni oglasni panoji gledalce popeljejo na potovanje … četudi je to potovanje štiri sekunde vpogleda v volan. Večina oglasnih panojev pripoveduje to zgodbo s posnetki in morda tudi z besedilom. Pravzaprav večina voznikov po nekaj besedah preneha brati. Uporabite svoj oglasni pano, da predstavite bistvo ideje ali kampanje, ne pa da jo opišete z besedilom.
Oglejte si ta oglasni pano Samsonite brez besedila. Pripoveduje, da prtljaga Samsonite traja dolgo, celo dlje kot reklamni pano.

Naj bo drzno in preprosto

Vozniki ali mimoidoči imajo na voljo le nekaj sekund, da si ogledajo vaš oglas na panoju. Če želite doseči največje število gledalcev (in potencialnih strank), naj bo vaša panoja enostavna. Navsezadnje nekateri morda pihajo ob vašem panoju s hitrostjo 70 mph. Uporabite velike, krepke pisave proti kontrastnim barvam ozadja in se izogibajte ozkim pisavam pisav.
Izberite tudi barve, ki gledalcem izstopajo. Če je vaš pano na podeželju, se izogibajte zeleni, modri in rjavi barvi. Oglejte si ta svetel, drzen (in smešen) Lamarjev pano.

Upoštevajte njegovo lokacijo

Nisem sicer iz Chicaga, sem pa že dovolj dolgo, da vzgojim določen občutek ponosa. Torej, ko grem mimo reklamnih panojev, ki se igrajo na kockah ali medvedih ali se šalim o vetru ali prometu, sem pozoren.
Dobro oblikovani panoji odražajo njihovo lokacijo. Izkoriščajo športne ekipe, vzdevke, odtenke ali notranje šale, povezane s tem območjem. Zaradi tega je oglasna deska (in blagovna znamka) veliko bolj občutljiva za tiste, ki jo vidijo. Oglejte si ta pano SmileDirectClub v središču Chicaga.

Naj bo interaktivno

Glede na lokacijo oglasnega panoja ga boste morda lahko oblikovali tako, da bo v interakciji z okolico. Ta strategija omogoča, da vaš oglas štrli med hrupom in pritegne pozornost mimoidočih (o čemer bomo več govorili v naslednjem poglavju).
Oglejte si ta panoasovski pano, ki deluje v povezavi z žicami okoli njega.
Tudi če vašega oglasnega panoja ni v mestu, obstajajo načini, kako izkoristiti okolje okoli sebe. Ta pano podjetja Koleston Naturals je s soncem "barval" lase v oglasu.

Naj bo nepozabno

OOH oglaševanje mora biti ustvarjalno, da izstopa med vrvežem običajne vožnje (ali monotonostjo dolgega potovanja). Vaš oglasni pano ne bi smel biti drugačen.
Vaš oglasni pano mora pripovedovati zgodbo in / ali deliti poziv k dejanju na zanimiv in nepozaben način. Ne glede na to, ali uporabljate humor, jezo, empatijo ali prebrisanost, pri oblikovanju oglasnih panojev uporabite taktiko čustvenega trženja, da bo nepozabno.

Statistika oglaševanja na panojih

Ogledali smo si nekaj neverjetno kreativnih panojev in razpravljali o tem, kako oblikovati enega od svojih. Na tej točki pa se morda sprašujete: Ali ti panoji dejansko delujejo? Ali dosežejo člane vaše ciljne skupine?

Pogovorimo se o nekaterih statistikah oglaševanja oglasnih panojev, ki dokazujejo vpliv oglaševanja oglasnih panojev, in o vaši naslednji kampanji.

• Američani v svojih avtomobilih letno porabijo 17.600 minut letno. To je skoraj 300 ur na leto.
• V ZDA je trenutno 342.306 oglasnih panojev.
• Skoraj 8.000 so digitalni panoji.
• 6% svetovne porabe za oglaševanje je namenjenih oglaševanju OOH.
• 71% ljudi med vožnjo zavestno gleda panoje.
• Več kot 50% ljudi pravi, da jih je bil pano, ki so ga videli v zadnjem mesecu, zelo angažiral.
• OOH oglaševanje je 382% učinkovitejše pri spodbujanju spletnih dejavnosti kot televizijski oglasi.
• OOH oglaševanje v povezavi z optimizacijo iskalnikov (SEO) poveča svojo učinkovitost za 40%. 
Oglaševanje na panojih: trženje, za katerega niste nikoli vedeli, da ga potrebujete

Oglaševanje na bilbordih morda ne spada pod metodo vhodnega trženja, vendar je vseeno lahko zelo učinkovit način promocije vaših izdelkov in spodbujanja vaše blagovne znamke. Lahko tudi okrepi druga vhodna tržna prizadevanja, v katera ste vlagali, na primer bloganje, spletne ponudbe za potencialne stranke ali SEO.

Upoštevajte naše zgornje nasvete za oblikovanje jumbo plakatov, da ustvarite čudovit, nepozaben pano za svojo blagovno znamko. In kdo ve? Nekdo lahko med naslednjo vožnjo pogleda skozi okno in vidi vaš oglasni pano – in postane nova stranka.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.