Trendi tiskovin v letu 2021
V sodobnih časih, ko se poslovno okolje spreminja s svetlobno hitrostjo, se tudi trendi na sceni ne obdržijo, tako dolgo kot so se nekoč. Način komunikacije, ki vas je od konkurence na pozitiven način ločil še pred nekaj meseci, bi danes pri ciljnem trgu povzročil občutek oglaševalske zasičenosti. V naslednjih odstavkih vam bomo predstavili nekaj trendov, ki bodo zaznamovali pokrajino tiskovin v letu 2021. Druži jih vsestranskost, zato boste lahko naštete smernice uporabili za vse vrste tiskovin od knjig in revij do kuponov in letakov.
Oblikovanje: enostavnejši dizajni, teksture in subtilne barvne palete
Trend minimalizma v oblikovanju tiskovin se bo obdržal med pogosteje uporabljenimi oblikovalskimi usmeritvami, ta se namreč v naši družbi pogosto pojavlja tudi v umetnosti, arhitekturi in celo življenjskih slogih. Ne preseneča torej, da poenostavljene dizajne opažamo tudi na področju tiska in tak trend se bo nadaljeval in pridobival na popularnosti tudi v letu 2021. Tak slog je za tisk še posebej uporaben, saj minimalizira možnost tiskarskih napak in ne sovpadajočih barv, ki ob pogledu povzročajo glavobole.
Trendi na področju teksture so povezani z napredkom tiskarske tehnologije. Če je še pred leti tiskanje in sušenje tiska na nevsakdanjih vrstah materiala predstavljalo izziv, je danes to zgolj rutinsko naročilo. S teksturo papirja in tiska lahko prejemniku podzavestno sporočite marsikaj, zato skrbno premislite o tem, za kakšen material se boste odločili.
Barva je v vizualnih izdelkih bistvenega pomena in lahko odvrne ali pa pritegne potencialnega kupca. Vsako podjetje mora seveda na podlagi zbranih podatkov ugotoviti, kateri odtenki najbolje predstavljajo njihovo zgodbo, a splošni trendi za leto 2021 napovedujejo povečano uporabo umirjenih, pretanjenih barvnih palet. V nepredvidljivih časih ljudje ne iščemo izziva, temveč domačnost in prav to sporočilo bodo podjetja želela dostaviti z uporabo prefinjenih tonov barv.
Digitalna interakcija
Čeprav se v tokratnem blogu osredotočamo na trende s področja tiskovin, ponovno ne moremo mimo digitalnega okolja. Kombinacija teh dveh področji bo v prihajajočih mesecih najverjetne ena izmed vodilnih na marketinškem področju, saj se le-ti odlično dopolnjujeta. V tandemu lahko z uporabo teh dveh medijev pripeljemo željene uporabnike do našega podjetja.
Primeri dobre prakse kažejo, da lahko je lahko uporaba QR kode na tiskovinah odličen katalizator za spust našega potencialnega kupca po prodajnem lijaku. Predvidevamo, da bo v letu 2021 povezavo do svoje spletne strani in kanale socialnih omrežji vse več podjetji začelo dodajati tudi na plakate in v dopise svojim kupcem.
Prilagajanje posamezniku in personalizacija
Nevsakdanjih rezultatov se ne da doseči z vsakdanjimi metodami. Podjetja si lahko korak prednosti pred konkurenco v svoji panogi ustvarijo z uporabo personaliziranega tiska.
Vsi imamo radi stvari, prilagojene našim željam, prav to pa je razlog za visoko učinkovitost in uspešnost individualiziranega tiskanega oglaševanja, ko je le-to izvedeno na pravi način. V primeru, da nam to nenavadno oglaševalsko taktiko uspe implementirati v naš trženjski plan, bomo lahko poželi plodove edinstvenih odnosov s kupci, ki jih bomo posledično razvili. Poštne pošiljke, personalizirani dizajni in tiskani plakati bodo pospešili razvoj vašega posla na težko dosegljivih dimenzijah. V 2021 se bo vse več podjetji odločilo za zbiranje povratnih informacij svojih kupcev, ki jih bodo izkoristili za ugotovitev najboljšega načina komunikacije. Če podjetje iz zbranih podatkov izvleče uporabne zaključke in le-te uspe uspešno komunicirati v obliki personaliziranega, tiskanega sporočila, bo zagotovo deležno željene pozornosti svojega ciljnega kupca. Prodajalci, ki bodo svojo tiskano trženjsko komunikacijo prilagodili glede na lokacijo, čas ali celo na psihografske in vedenjske vzorce naslovnikov, se lahko nadejajo večjih možnosti za uspeh.
V letu 2021 lahko večjo stopnjo prilagajanja posameznemu naročilu pričakujemo tudi s strani tiskarn. Naj se gre z edinstveno obliko rezanja, nenavadno in unikatno uporabo barv in vzorcev v procesu grafičnega oblikovanja ali format tiskovin, sodobna tehnologija tiskarjem omogoča, da se vse bolj prilagajajo na želje in ideje svojih strank.
Trajnost in varovanje okolja
Tako kot porabniki, ki ves več svoje pozornosti namenjajo vplivu, ki ga oni in njihove odločitve imajo na okolje, so se tudi podjetja začela vse bolj zavedati svojega okoljevarstvenega efekta. Razširjena vloga digitalnega printanja bo pomenila bolj pozitivno sporočilo za trajnost. Že v preteklih letih smo opažali korak v smeri zmanjševanje odpada tiskarjev in končnih uporabnikov v procesu priprave na tiskanje, z nadaljnjo digitalizacijo pa lahko pričakujemo prihranke tudi z naslovov distribucijskih kanalov, energije in časovne usklajenosti.
Razvoj industrijskega tiskanja “on-demand” za personalizirane tiskovine kot so embalaže bo pomenil napredek iz vidika trajnosti. Izdelava velikih količin istovrstne embalaže, da bi prihranili pri stroških, ne bo več potrebna. Če se bo podjetje v prihodnosti odločilo za spremembo dizajna ali izdelka, bo posledično manj materiala romalo na odpad.
Po drugi stranki, črnila se v preteklosti niso pogosto pojavljala v debatah o okoljski trajnosti v tiskarski industriji. A napredek lahko pričakujemo tudi na tem področja. Industrijska črnila postajajo vse bolj varna, tako za ljudi, ki delajo z njimi kot tudi za naš planet. Lahko predvidevamo, da bodo črnila, izdelana na vodni osnovi, ki vsebujejo manj kemikalij vse pogosteje uporabljena v letu, ki je pred nami.
Tiskovine Tiskarne Ekart
Spletna trgovina Tiskarne Ekart ima v svoji ponudbi kar 35 različnih vrst tiskovin. Naši izdelki pokrivajo celoten spekter tiskarske panoge, z drugimi besedami: natisnemo vam karkoli si zaželite.
Obširna kolekcija tiskovin, ki jih ponujamo svojim strankam, vključuje tiska od obsežnejših izdelkov kot so brošure, ceniki, jedilni listi