Potiskane majice so najosnovnejši del vsakodnevnih oblačil. So vsestranski kos oblačila, ki ga lahko kombinirate s širokim izborom spodnjih delov, kot so hlače, krila in kratke hlače. Majice po meri, s personaliziranim tiskom so prav posebna sorta. Z njimi ne pokažemo svojih modnih preferenc, lahko pa izražajo stališče in spodbujajo identiteto blagovne znamke. Omogoča kreativcem, da oblikujejo najboljše modele, ki bodo ugajali množicam in izžarevali katero koli blagovno znamko. Oblikovanje majic je lahko zabavna in donosna dejavnost. Grafični umetniki se lahko navdihujejo pri skoraj vsem, od znanih ljudi do citatov, s katerimi se lahko poistovetijo. Ne glede na to, ali je vaš cilj oblikovanje majic po meri ali izdelava praktične promocijske majice, tukaj boste našli nekaj koristnih nasvetov, ki vas bodo vodili pri ustvarjanju popolnega dizajna majic!
1. Opredelite svoj cilj
Sprva bo morda izziv ugotoviti dizajn, ki bo zajel sporočilo, ki ga želite, da majica prenaša. Priprava ideje lahko traja nekaj dni, če ne veste, kje začeti. Med postopkom možganske nevihte je nujno zastaviti to vprašanje: zakaj načrtujete srajco? Ugotovitev glavnega razloga za oblikovanje majic je prvi korak k oblikovanju zasnove. To bi vključevalo blagovno znamko in vaša srajca mora sporočiti cilj.
Na podlagi nekaterih pogostih razlogov se lahko usmerite pri oblikovanju majic:
- Vrednost blagovne znamke. Primerno je prikazati identiteto blagovne znamke ali vizualno predstaviti izdelke in storitve, ki jih ponuja podjetje.
- Interno trženje. Promocija. Majice so reklama za hojo. Lahko je uporabno orodje za prepoznavanje blagovne znamke, ki vpliva na odločitev potrošnika o nakupu.
2. Pripravite svoje oblikovanje
Ko imate živo predstavo, zakaj oblikujete srajco, je čas, da se domislite koncepta. Zasnova bi lahko šla na milijon različnih poti, zato si morate vzeti čas za vizualizacijo zasnove od misli do papirja. Za lažje ustvarjanje podrobnega seznama elementov, ki jih želite vključiti. Vzemite si čas, da skicirate začetni osnutek in naredite več različic, da boste našli najboljšega. Za poenotenje koncepta morate upoštevati tudi podrobnosti oblikovanja, ki dobro sodeluje.
Slog in podoba
Elementi oblikovanja, kot sta slog in podoba, so odvisni od tega, kaj želi sporočiti vaša blagovna znamka in kakšnemu občinstvu bodo srajce predstavljene. Na primer, blagovna znamka, ki skrbi za najstnike, bo verjetno uporabila animirane like in komponente, ki pišejo zabavno in elegantno.
Barvna shema
Osebnost je bolje izraziti z uporabo barvne sheme. Vsak grafični oblikovalec ve, kako nepogrešljivi so odtenki, odtenki in odtenki pri oblikovanju, čeprav morate biti bolj previdni pri nanašanju barvnih palet na majico.
Če izberete prave barve, boste napihnili ali zlomili majico, zlasti pri oblikovanju barvnih majic. Standardnih standardov ni, toda svetlo obarvani vzorci običajno najbolje izgledajo na temno obarvanih tkaninah, kot so mornarsko ali črne majice. Temno obarvani modeli so učinkoviti tudi na sivih in belih majicah.
Upoštevajte, da bi lahko črnila pri tiskanju izgledala drugače. Približne barve so lahko zahtevne, zato uporabite Pantone (PMS) ali CMYK po meri. Slednji je dražji, a praktično poustvari barve od oblikovanja do tiska.
Postavitev oblikovanja majic
Poravnava dizajna je najpogostejša postavitev, zlasti za promocijo blagovne znamke. Vendar lahko izbirate med številnimi področji, na primer zgoraj levo ali sliko, ki jo zavijete. Namestitev na zadnji strani majice je tudi izvedljiva možnost za logotipe ali slogane podjetja. Upoštevati morate tudi, da se pri nošenju srajce dizajn lahko sestavi ali zadene nerodne dele telesa. Eden najpogostejših napak pri oblikovanju majic vključuje potisk trebuha, kar je neprijetno. Sliko imejte ravno, da bo natisnjena različica jasna in berljiva.
Tipografija
Tipografija pri oblikovanju srajc zagotavlja, da je tip skladen s konceptom. Vsako razstavljeno besedilo vključuje tipografijo, na primer izbiro pisave ali pisave, razmik med vrsticami in razmike med črkami ter njegovo skladnost z drugimi grafičnimi elementi v oblikovanju.
Tudi eno tipično pravilo za tipografijo je, da nikoli ne uporabljate več kot treh pisav na enem samem dizajnu.
Besedilo je lahko pameten dodatek k vašemu dizajnu, vendar le, če dobro deluje z ostalimi elementi na majici. Izogibajte se napakam, kot je uporaba velikih črk na pisavi z enim samim skriptom ali izbira pisave, ki se ne nanaša na temo (na primer: uporaba Batmana Forever za korporacijski dogodek bi bila verjetno ogrožena).
3. Pravilna sestava
Kompozicija je ena temeljnih lekcij v gimnazijskih urah likovne umetnosti in ostaja pomembna za grafično oblikovanje. Vsak koncept, ki ima več elementov, je treba razporediti glede na prostor in drug drugega. Mnogi oblikovalci verjamejo, da je dobro sestavljena ideja odvisna od mnenja, vendar lahko upoštevanje nekaterih osnovnih smernic o sestavi izboljša dizajn.
Nekateri pogosti napačni koraki, ki jih grafični oblikovalci naredijo pri oblikovanju majice, vključujejo pretirano razmikanje podrobnosti ali njihovo stiskanje preblizu. Pazite, da zasnove ne postavite v ravnotežje, na primer, če je pretežka na eni strani in redka na drugi. Obstajajo tudi primeri, ko je vrsta postavljena v napačnem vrstnem redu, kar popači sporočilo na majici. Če želite v oblikovanje majic vstaviti več elementov, si vložite veliko truda in časa, da vse lepo uredite, druga oseba pa naj to potrdi s povratnimi informacijami, da zagotovite, da je dizajn estetsko prijeten za nekoga drugega kot za vas.
4. Bodite pozorni na kakovost slike
Slikovna datoteka je morda dovolj dobra za ogled, vendar slika z nizko ločljivostjo na tisku ne bo videti dobro. Ko ustvarjate obliko majice, se izogibajte nizkim ločljivostim in zagotovite, da so informacije o slikovnih pikah primerne za kvaliteten tisk. Slike, posnete s spleta, so običajno premajhne – redko v polni velikosti in le pri 72 dpi. Idealna nastavitev za tisk je 200 dpi in v polni velikosti. Prav tako je zaželeno uporabljati vektorske datoteke, ker jih je mogoče prilagoditi za tiskanje, ne da bi pri tem izgubili kakovost. Te vrste datotek vključujejo PDF, AI, EPS ali SVG. Za fotografije je bolje, da jih skenirate v visoki ločljivosti, namesto da bi jih fotografirali. Fotografije na fotografijah so ponavadi zamegljene in včasih nepotrebno obrezane.
5. Kompleksno ali preprosto?
Če dodate preveč zapletenih podrobnosti v oblikovanje majic v grafiko in kar koli drugega, lahko to uniči njeno splošno estetsko vrednost. Človekova pozornost traja le nekaj sekund in v teh sekundah morate narediti najboljši vtis. Oblikovanje srajc je ganljiv grafični oglas, zato je bolj preprosto, če je preprosto. Ko poskušate izvirnost in ustvarjalnost, se enostavno zanesete in vstavite čim več elementov, vendar zlaganje slik ena na drugo ustvarja čudne kote in zmede kompozicijo. Nočete, da bi bil koncept gledalcu neurejen in povzroča glavobol. Izjemno bi bilo imeti dobro izvedeno mojstrovino, natisnjeno na srajco, vendar zapletenost ne pomeni vedno bolj privlačne.
Minimalistični dizajni se dobro obnesejo tudi na trgu, če prinašajo sporočilo in identiteto blagovne znamke.
Ne pozabite, da ne bi smelo biti tako težko ugotoviti, kaj srajca želi sporočiti. Optimizirajte zasnovo, tako da bo videti čisto, a hkrati vplivno. Mogoče bi se slišalo težko doseči, toda če pravilno razumete koncept, bi moralo biti enostavno dokončati oblikovanje, ki bi bilo videti popolno, če bi ga natisnili na majico.
Zaključek
Ustvarjanje popolnega dizajna majic ne zahteva le spretnosti grafičnega oblikovanja, temveč tudi znanje o tem, kaj deluje in kaj ne deluje za tisk. Navdih lahko črpate iz družabnih omrežij in drugih majic, ki jih slučajno vidite, vendar ne pozabite, da je ohranjanje orig
inalnosti in verodostojnosti blagovne znamke najboljša pot!