Categories
Uncategorized

Tisk Roll Up Stojal

Roll up reklamna stojala, v praksi pogosto imenovana tudi A stojala ali pingvin stojala so vrsta samostoječih plakatov, ki se pogosto uporabljajo v reklamne namene. Tiskane roll up plakate pogosto zasledimo na raznih sejmih in konferencah, stojnicah, hotelskih avlah, v ozadju televizijskih prispevkov itd. S tiskanim roll up stojalom po meri naročnik pridobi svobodo, da lahko svoje podjetje izpostavi na katerikoli lokaciji z minimalnim časovnim vložkom in trudom postavljanja plakata.

Tisk Roll Up Stojal

Roll up reklamna stojala, v praksi pogosto imenovana tudi A stojala ali pingvin stojala so vrsta samostoječih plakatov, ki se pogosto uporabljajo v reklamne namene. Tiskane roll up plakate pogosto zasledimo na raznih sejmih in konferencah, stojnicah, hotelskih avlah, v ozadju televizijskih prispevkov itd. S tiskanim roll up stojalom po meri naročnik pridobi svobodo, da lahko svoje podjetje izpostavi na katerikoli lokaciji z minimalnim časovnim vložkom in trudom postavljanja plakata.

Niste prepričani, kaj točno so rolerji? Rolo pasica, znana tudi kot zviti ali izvlečena pasica, je samonosna reklamna plošča, ki obsega pasico – širok trak iz blaga ali drugega materiala – z natisnjeno vsebino in osnovo, v katero lahko transparent zviti, kar olajša prenašanje.

Zaradi teh lastnosti je rolo pasice ena najbolj praktičnih in učinkovitih rešitev za oglaševanje vaše blagovne znamke ali izdelkov na sejmih in konferencah.

To je kratek odgovor na vprašanje "kaj je rolo pasica?" Če pa želite več informacij o trakovih, nadaljujte z branjem! V tem članku vam bomo dali več podrobnosti o različnih vrstah trakov, ki so na voljo, o najučinkovitejših možnostih za njihovo uporabo in nekaj nasvetov, kako ustvariti popoln roller banner, ki bo ustrezal vašim potrebam.

Zakaj so roll up plakati kot nalašč za vaše podjetje

Preden si podrobneje ogledamo različne dele reklamnih pasic, je tukaj seznam njihovih glavnih prednosti – trije razlogi, zakaj so trakovi tako široko uporabljeni (in zato bi jih morali začeti uporabljati tudi vi!)

• Rolete pasice je enostavno sestaviti: preprosto potegnite transparent navzgor iz podnožja in zaklenite montažni mehanizem. Vse opravljeno v nekaj sekundah!

• Rolo pasice so enostavne za transport: ker se zvijejo v osnovo, so trakovi kompaktni in izjemno enostavni za prenašanje. Če pri Pixartprintingu naročite reklamno pasico, boste prejeli tudi priročno torbo za nošenje. V bistvu je veliko bolj priročna kot razstavna tabla in veliko enostavnejša za transport, kar jo tudi varuje pred morebitnimi poškodbami.

• Role pasice so za večkratno uporabo: ker jih je tako enostavno prevažati, jih je mogoče enkrat natisniti in večkrat znova uporabiti.

Zdaj, ko ste videli, kaj so roll-up transparenti in njihove glavne prednosti, boste ugotovili, da lahko ta zvit zaslon uporabite kot učinkovito orodje za oglaševanje vašega podjetja ali določenega izdelka med sejmom, javnim dogodkom ali konferenco. Za svoje podjetje lahko ustvarite tudi rolete, ki jih boste uporabili kot ozadje med predstavitvami, tiskovni konferencami ali intervjuji.

Nasveti za oblikovanje roll up stojala

1. Naj bo vaš logotip na vrhu.

Za prikaz logotipa vašega podjetja in vseh ustreznih informacij uporabite vrh zvitke pasice. Zakaj? Pogosto je to prvo mesto, kamor bodo pogledali novi gledalci. Sledite temu s svojim glavnim sporočilom v višini oči. Najverjetneje bo pritegnila pozornost nekoga, ko bo šel mimo njega.

2. Pomislite od zgoraj navzdol, od leve proti desni.

Ko smo v šoli, smo vsi naučeni brati od zgoraj navzdol in od leve proti desni: vaši potrošniki niso nič drugačni. Imejte to v mislih, ko začnete postavljati tok informacij na pasico. Ohranite le ustrezne informacije – več informacij vam lahko zagotovi vaša prodajna ekipa ali z uporabo namizne pasice ali ozadja.

3. Prepričajte se, da uporabljate visokokakovostne slike.

Vsakdo želi uporabiti slike na svojih pasicah: praktično so bile pasice izumljene. Če želite na svojih pasicah uporabiti kakršne koli slike, pripravljene za tiskanje, se prepričajte, da so shranjene kot CMYK (cian, magenta, rumena, črna – v nasprotju z RGB) in da je ločljivost nastavljena na 300 pik na palec. Niste prepričani, kaj vse to pomeni? Oglejte si našo objavo o zahtevah za slike in zakaj so pomembne.

4. Barva je tvoj prijatelj.

Barve vam lahko pomagajo izstopati na razstavi ali sejmu, vendar morate biti pri tem previdni. Barve, ki jih uporabljate, morajo dobro delovati skupaj, se ujemati z vašimi korporativnimi barvami in na splošno podpirati vaš logotip. Če želite najbolje podpreti svoj logotip, se morate zavedati vpliva, ki ga bo imela barva ozadja na to, kako ljudje dojemajo vaš logotip: črna in siva sta na primer »resni« barvi, medtem ko so svetle barve, kot sta rdeča in oranžna, lahko uporablja za pritegnitev pozornosti stranke in njeno pritegnitev. Če niste prepričani, katero barvno shemo izbrati ali katere barve delujejo skupaj, so spletna mesta, kot je Adobe Color CC, odličen način, da to ugotovite.

5. Uporabite besedilo in presledke.

Tipografija je razporeditev črk in vrste na način, ki je berljiv in umetniško privlačen. Upoštevajte ne le vrsto, ki jo boste uporabili na pasici, ampak tudi vrsto, ki ste jo že uporabljali, zlasti v svojem logotipu. Kako oblikujete in uporabljate različne vrste pisave, ki so vam na voljo, je ena pomembnejših stvari, ko gre za vizualno in grafično oblikovanje. Tipografija lahko naredi ali pokvari celoten projekt in je področje, ki ima svoj nabor napak, ki se jih začetniki morda ne zavedajo.

6. Zavežite se oblikovalski estetiki.

Estetika je študija, kako naši možgani razlagajo stvari kot lepe ali grde. Če želite, da se vaše stranke identificirajo z vašo blagovno znamko in prepoznajo vaše izdelke, potrebujete oblikovalsko estetiko. Daniel Schwarz iz Creative Marketa razlaga, kaj za vraga pravzaprav je oblikovalska estetika in zakaj bi jo potrebovali. Ko to preberete, je čas, da dejansko začnete vzpostavljati oblikovno estetiko za svojo blagovno znamko, če še niste. Objava 99designs na to temo je odličen vir za vse, ki želijo začeti vzpostavljati oblikovno estetiko za svojo blagovno znamko.

7. Izberite velikost pasice, ki vam ustreza.

Naše pasice se gibljejo po velikosti od 13-palčne namizne izvlečne pasice pa vse do 6,8-metrske izvlečne pasice. Poleg tega imamo izredno veliko izvlečno ozadje, ki se lahko razširi na več kot 10 čevljev visoko, medtem ko se še vedno zlahka prilega v razstavno stojnico s širino le 5,5 čevljev.

Velikost pasice, ki jo potrebujete, je v celoti odvisna od vaših oglaševalskih potreb. Če potrebujete nekaj, kar je mogoče uporabiti za samostojno oglaševanje, izberite večjo velikost. Če pa svojo zvito pasico uporabljate kot dopolnilo drugim oglaševalskim izdelkom, je najbolje, da izberete manjše velikosti.

8. Združite ga z drugimi oglaševalskimi izdelki.

Vaša roll up pasica ne sme biti edini izdelek, ki ga uporabljate, ko gre za oglaševanje strankam. Namesto tega potrebujete celotno stojnico, ki je zasnovana tako, da poveličuje vašo prisotnost na dogodku. Predmeti, kot so prevleke za mize, pojavni zasloni in celo promocijska sedežna garnitura, lahko v veliki meri poživijo vašo (in vaše stranke) izkušnjo sejma.

9. Eksperimentirajte.

Niste prepričani, kateri dizajn izbrati? Eksperimentirajte! Naredite kopije modelov, ki so vam všeč, in jih razstavite na sejmu, ki se ga udeležujete. Ker imate veliko različnih modelov, lahko nato spremljate njihovo učinkovitost pri privabljanju novih obiskovalcev na vašo stojnico, da vidite, kateri dizajn na splošno zmaga.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja