Categories
Uncategorized

Tisk prospektov

Prospekti so učinkovito tržno orodje v rokah tržnikov in podjetij. Podrobnosti o izdelkih ali storitvah v privlačnem prospektu pritegnejo za stranke ali kupce. Unikatna zasnova prospekta lahko tako zagotovi pomembne informacije kot tudi predstavi blagovno znamo. Na ta način lahko s prospekti ustvarite zaupanja vredno identiteto svojega malega podjetja.

Tisk prospektov

Prospekti so učinkovito tržno orodje v rokah tržnikov in podjetij. Podrobnosti o izdelkih ali storitvah v privlačnem prospektu pritegnejo za stranke ali kupce. Unikatna zasnova prospekta lahko tako zagotovi pomembne informacije kot tudi predstavi blagovno znamo. Na ta način lahko s prospekti ustvarite zaupanja vredno identiteto svojega malega podjetja.

Tako kot logotipi, spletne strani, vizitke in drugi deli celovite grafične podobe podjetja speminjajo, se tudi trendi oblikovanja prospektov vsako leto pojavljajo in izginjajo. Tržniki se zmerej trudijo, da opozorijo potencialne stranke in splošne kupce.
To jih sili, da oblikujejo prospekte in druge promocijske izdelke tako, da izstopajo. Zato se vsako leto pojavijo novi trendi oblikovanja, ki ustvarjajo nepozabne oblike prospektov.

Na katerem koli trgu obstaja na tisoče prospektov. Kako bo vaš prospekt gledalce opozoril nase? V nadaljevanju si lahko preberete nekaj več o trendih oblikovanja prospektov v letu 2021.

01. Široka raznolikost tipografije

Oblikovalci veliko eksperimentirajo, ko gre za vključitev različnih pisav. Opozoriti je treba, da vedno več blagovnih znamk prilagaja lastno tipografijo. Večina oblikovalcev se leta 2021 ne bo držala določenega vzorca tipografije. Doslej so večinoma sledili krepkim pisavam, da bi pritegnili pozornost kupcev.

Zdaj pa bodo oblikovalci verjetno sledili mešanici pisav. V prospekt lahko vnesejo različne lastnosti pisav. To pomeni, da lahko naslovnica prospekta vsebuje različne vrste fontov. Na naslovnici je lahko več kot ena pisava. Na naslednjih straneh prospekta boste našli drugo pisavo za naslove, podnaslove in osnovno besedilo.

02. Uporaba živih barv

Doslej so bili oblikovalci odvisni od barv, ki niso bile drzne in svetle. Menili so, da bo nejasen odtenek barv sporočil uničil prefinjenost blagovne znamke. Toda to se zdaj spreminja. Možno je, da bodo oblikovalci brošur uporabljali svetle in živahne barve. Uporabljajo lahko prelive in vzorce barv.
Številne zasnove prospektov se lahko ponovno ustvarijo kot del ponovne blagovne znamke podjetij. Verjetno je, da bodo prospekti imeli široko paleto svetlih barv. Namen tega je privabiti potencialne kupce z mpvpstkp. Vidimo, da se barvni prelivi vračajo, da bi nadomestili uporabo enobarvnih monotonih barv. Oblikovalci bodo tu in tam uporabili sosednje živahne in nasičene barve, prašne pastele in utišane barve

03. Izogibanje uporabi mreže

Vse več oblikovalcev prospektov rado krši  pravila. V preteklosti je veljalo, da je osnova za oblikovanje prospekotv in ostalega tiskanega promocijskega materiala kvadratna mreža.

Toda v prizadevanju za unikatno oblikovane brošure bi se grafični oblikovalci radi znebili mrež. To jim bo omogočilo svobodo eksperimentiranja, ko bodo želeli nastaviti postavitev notranjih strani in naslovnice prospektov. Posledično lahko pričakujete celo prospekte nenavadnega videza, ki jih morda še niste videli.

04. Različne geometrijske oblike

V okviru poskusov bodo oblikovalci brošur predstavili različne geometrijske oblike. Naleteli boste na nenavadne oblike za brošure, kot so trikotne brošure. Pravokotne in kvadratne oblike bodo pogosto vidne naokoli. Ne bodite presenečeni, če dobite krožne brošure. Toda to so še vedno primarne oblike.
Zasnova brošur je lahko tudi v obliki osmerokotnika in šesterokotnika, ki imata osem oziroma šest strani. Vsi ti poskusi so del presenečenja storitev grafičnega oblikovanja ciljne skupine. Takšne nenavadne oblike bodo pomagale, da bodo izstopali modeli brošur.

05. Uporaba ilustracij

Ilustracije so vedno edinstvene, ki takoj pritegnejo pozornost. Oblikovalec lahko zagotovi kreativne naloge, ko ilustracijo uporablja kot orodje za posredovanje sporočila blagovne znamke. Pri vključitvi nekaterih ilustracij je nekaj elementa surove ustvarjalnosti. Leta 2021 bodo za oblikovanje brošur uporabljene različne ilustracije. Namen uporabe tega elementa za ustvarjanje brošure bo boljša interakcija z občinstvom.

Oblikovalci menijo, da je ilustracija dobra zamenjava za slike. Do zdaj so bile slike izdelkov ali storitev v brošuri odličen način za posredovanje informacij. Toda za spremembo in za presenečenje strank bo ilustracija uporabljena za opis poslovanja podjetja.

06. Minimalistične brošure

Trend minimalističnega oblikovanja je najljubši pri večini oblikovalcev. Po tem principu oblikovanja oblikovalci uporabljajo minimalno količino elementov oblikovanja za posredovanje sporočila blagovne znamke. To je zato, ker je poudarek bolj na ustvarjanju preproste zasnove, ki jo ljudje lahko takoj razumejo.
Tako bodo številni oblikovalci pri ustvarjanju zasnove brošure predstavili koncepte oblikovanja, ki vključujejo uporabo manj elementov. Že obstajajo brošure, ki imajo v ozadju eno barvo in v ospredju le eno majhno pisavo, da se navede ime in namen podjetja. Minimalistični dizajn je že dobro sprejet v številnih grafičnih oblikovanjih, celo za ustvarjanje strani v družabnih medijih.

07. 3-D Brošure

Običajne brošure so dvodimenzionalne oblike. Zdaj pa bodo oblikovalci brošur raziskali tudi tretjo dimenzijo. Takšne brošure bodo skušale dati nekaj občutka globine pri oblikovanju. Za ustvarjanje takšnih brošur bodo uporabljene žive barve, ki naredijo iluzijo globine. Večina takšnih brošur bo videti kot umetniški predmet.

08. Uporaba umetniške fotografije

Slike so zelo pomembne za uspeh brošure. Običajne neumetniške ali nepoklicne slike sporočila ne prenesejo učinkovito. Takšne slike izgledajo zelo statično in formalno. Namesto tega bodo oblikovalci brošur verjetno uporabili umetelno fotografijo. Takšne slike ustvarjajo profesionalni fotografi, ki vedo, kako slika komunicira z gledalci. Letos je za ustvarjanje oblikovanja spletnih strani vse več uporabe umetniških fotografij.

9. Animirani Retro

Nekaj modelov brošur boste našli tudi v retro videzu. Toda animirani retro modeli bodo najljubši med oblikovalci. To bo glavni trend v letu 2021. Animacija se že uveljavlja v grafičnem oblikovanju. Torej, pridih retro vas ne sme presenetiti, ko govorite o dizajnu brošure. Ta animacija bo zagotovila globino ploske ilustracije ali subtilnih gibov.

10. Uporaba pisane svetlobe

Naslednji trendi oblikovanja prospektov bo uporaba barvnih gelskih fotografij. Oblikovalci bodo s pisano svetlobo ustvarili unikatne modele. Grafični oblikovalci imajo v tej tehniki neskončne možnosti. Ustvarijo lahko edinstvene, privlačne in zanimive pisane svetlobne situacije, ko želijo dati fotografije v prospektih nov videz. Oblikovalci bodo uporabili mešanico različnih barvnih odtenkov, barvnih odtenkov in kontrastov.

11. Uporaba črtne umetnosti

V prejšnjem letu je bila črtasta slika priljubljena pri oblikovanju ikon in aplikacij. Leta 2021 lahko pričakujemo, da se bo ta trend nadaljeval zaradi blagovne znamke. Line art bo brošure zaradi svojega saborovega sloga naredil privlačne in edinstvene. Ta umetnost bo pomagala ustvariti škatle, ki so v brošurah videti posebej.
Poleg tega vam črta omogoča veliko podrobnosti. Vendar bo dizajn še vedno videti preprost. Priljubljenost risbe je takšna, da se uporablja tudi za oblikovanje letakov, da bi pritegnili pozornost potencialnih kupcev.

12. Ročno risani elementi

Če želite brošuram dati oseben pečat, se bo povečala uporaba ročno risanih elementov – zlasti slik. Ročno napisane črke in ročno narisane slike itd. So odziv na prekomerno uporabo tehnologije in vsega tehničnega. Želimo si vrniti obrtniški pristop pri grafičnih oblikovanjih.

13. Vintage

Vintage umetnost je bila do neke mere vedno v trendu. Toda leta 2021 bodo oblikovalci agresivno prevzeli vintage elemente s podrobnostmi; in prospekti ne bodo nobena izjema. Tiste blagovne znamke, ki iščejo nekaj estetike, bodo še posebej zainteresirane za izdelavo prospektov z deta
jlnimi starinskimi elementi. Blagovne znamke na področju poslovanja s pijačo in hrano ter industrije bodo izbrale predvsem vintage slog brošur.

Zaključe

Trendi oblikovanja prospektov za leto 2021 vključujejo uporabo najrazličnejših pisav, živih barv, izogibanje uporabi mrež, geometrijskih oblik, animiranih retro in pisanih pisav itd. Ti elementi in slogi oblikovanja bodo pomagali ustvariti edinstven prospekt, ki bo izstopal. Za prospekte, ki bodo navdušili vaše stranek se obrnite na Tiskarno Ekart.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.