Strateški pristop k tisku katalogov
Kljub temu, da se vse več stvari seli na splet, katalogi ne gredo kmalu iz mode. Oblika in izkušnje, ki jih nudijo tiskane revije, jim ohranjajo zveste bralcem. Katalogi so pravzaprav precej informativne, saj pokrivajo vrsto tem od mode, politike do odnosov. Torej, ne glede na to, ali tiskate modni ali strojni katalog, se boste na svoji poti srečali z več izzivi. Da bi vam olajšali delo, je ta članek zbral nekaj najboljših praks za tiskanje katalogov.
Načrtujte, načrtujte in načrtujte
Vse se začne z načrtom. To je faza, kjer določite svoje cilje, začrtate svojo revijo, identificirate vire, ustvarite vsebino, fotografirate, odločite za dizajn in vse ostalo. Medtem ko ste pozorni na vse ostalo, obstaja možnost, da spregledate nekatere vidike oblikovanja, ki so ključni za tiskanje revij. To so obrezovalne linije, oznake obrezovanja, izkrvavljena območja in živa območja. Ti elementi zagotavljajo, da revija, v katero vložite toliko truda, daje želene rezultate.
Uporabljajte samo visokokakovostne slike
Uporaba slik visoke ločljivosti je nujna za kakovostno tiskanje. Sodobni bralci si zaslužijo samo najboljšo izkušnjo iz revij, da ostanejo pomembni v internetni dobi. Bodite pozorni na ločljivost in format vaših slik. Prepričajte se, da je ločljivost 300 slikovnih pik na palec (ppi). Format slik je lahko tiff, jpeg, jpg, psd in pdf in vse so odlične za tiskanje slik. Izogibajte se png, bmp in gif kot kuga.
Pisava je odločilnega pomena
Poleg tega, kako izgleda vaša revija, je najpomembnejša stvar pri reviji pisava. Vidite, če bralec ne more prebrati vsebine, v tem nima smisla – malo raziskati o različnih privlačnostih različnih pisav. Najbolje bi bilo, da svoje pisave vstavite v svoj pdf, tako da postavitev in tipografija ostaneta nespremenjeni. Razmislite lahko tudi o uporabi različnih pisav za različne članke, da prenesete ton članka. Če želite enotnost, lahko ohranite pisavo enako po vsej reviji ali uporabite pisave iste pisave.
Barvito, a ne pretirano
Barve dodajo življenje vašemu tisku. Vendar pa lahko uporaba napačnih barv uniči celotno revijo. Pomembno je izbrati prave procesne barve. Današnji tiskalniki delujejo z barvno paleto CMYK, zato poskrbite, da bodo vse barve in slike v vašem dokumentu v pravilnem barvnem načinu. Neuporaba združljivih barv bo spremenila končno barvo v tisku, čemur se morate za vsako ceno izogibati.
Bodite pozorni na tiskarske tehnike
Obstajajo predvsem tri vrste tiskarske opreme – digitalno tiskanje ali tiskanje na zahtevo, ofsetno tiskanje in spletno tiskanje. Vsi trije imajo različne zahteve in tehnike tiska. Poskrbite, da se vnaprej pogovorite s svojim tiskalnikom, da zagotovite, da je vaš dokument združljiv s tehniko tiskanja.
Pišite nam, če potrebujete pomoč pri iskanju pravega tiskalnika za vaš projekt. Povezali vas bomo s tiskarji revij z vsega sveta, ki bodo licitirali za vaš projekt, vi pa lahko izberete, kdo vam je najbolj všeč.
Zelo enostavno je ustvariti splošen vtis, da je marketinško kampanjo ustvaril odbor. Veliko težje je predstaviti preprost, poenoten videz, ki pritegne ciljno stranko. Osvetlitev, oznake, glasba, obleka za zaposlene – in ne pozabimo na tiskani katalog – tega maloprodajnega obrata skupaj krepijo razpoloženje in pristop k oblačilom, ki to trgovino razlikujejo od drugih trgovin z oblačili v soseski.
Kakovostno izdelan prospekt učinkovito oglašuje ter nudi vse potrebne in izčrpne informacije o vaših storitvah, izdelkih, podjetju, knjigi, ki bo v kratkem izšla, … Vse z namenom, da pokaže, kako posebni ste, da privabi in informira stranke, člane, kupce ali investitorje. Zato je še kako ključni element vaše marketinške strategije.
Tu ni nobenih pravil;
- lahko je izdelan v različnih dimenzijah,
- z različnimi premazi,
- v obliki posameznih listov, lahko pa so listi med seboj na različne načine vezani.
- Pomembno je, da zanj izberete prepričljive fotografije, skice ali zemljevide,
- ter nenazadnje to, da je natisnjen s kakovostnim tiskom ter na kakovosten papir.
Tu pa svoje znanje pokažemo mi, Tiskarna Ekart! Navdihujoč, prepričljivo in vabljivo izdelan prospekt bo prepričal še tako skeptičnega naslovnika, ne glede na to, kaj vi oz. vaše podjetje ponuja.