Prednosti in nasveti za oblikovanje pisalnih blokov
Personalizirani pisalni bloki so učinkovit način za ohranjanje pozornosti vaše blagovne znamke pri strankah in potencialnih kupcih. Tiskanje beležk po meri za vaše podjetje je prilagodljiva rešitev za trženje blagovne znamke, ki je učinkovita tako za končne potrošnike kot za promocije B2B podjetji.Natisnjene beležnice lahko pomagajo opomniti potrošnike in stranke na vaše storitve in izdelke, saj jih nenehno opomnijo vsakič, ko uporabljajo pisalni blok. Vaša blagovna znamka se počasi, a zanesljivo ukorenini v človekovem umu za daljše obdobje po tem, ko je beležnico začel uporabljati. Deluje lahko kot hitra referenca za naslov spletnega mesta in telefonsko številko vašega podjetja.
Tukaj je nekaj najboljših prednosti vlaganja v personalizirane pisalne bloke za vaše podjetje.
4 poslovne prednosti tiskanja personaliziranih beležk
1. Stroškovna učinkovitost
Personalizirane beležnice so eden najbolj cenovno dostopnih trženjskih izdelkov z dodatnim bonusom, da vašemu podjetju dajejo izpostavljenost iz dneva v dan. Če resnično želite povečati donosnost svoje naložbe, je vredno poskusiti natisniti čim več beležk z motivi blagovne znamke, kolikor jih lahko zagotovite v eni seriji. Vsekakor je mogoče prihraniti s tiskanjem v obsegu.
2. Po meri
Tiskanje beležnicam ne ponuja le vrednosti za denar vašega podjetja, ko gre za vašo tržno zavarovanje. Dodaten bonus je, da jih je mogoče prilagoditi vašim natančnim zahtevam oblikovanja. Beležnico lahko prilagodite s svojim logotipom in kontaktnimi podatki, izberete prazne ali črtane strani ali celo vključite najbolj kreativne ideje za oblikovanje. To je samo stvar odločitve, kaj je najbolje za vaše podjetje.
3. Dobro sprejeto
Ljudje radi prejemajo darila, da pokažejo, da cenite njihov posel, zlasti tiste, ki so uporabne. Odlična stvar pri beležnicah je, da jih imajo vsi radi in jih je koristno imeti, ne glede na to, ali jih ljudje vzamejo domov ali jih hranijo na svojem delovnem mestu. Personalizirana beležnica je marketinško orodje, ki bo naredilo dober vtis na stranke, dobavitelje in potencialne stranke.
4. Stalna izpostavljenost
Ena največjih prednosti personaliziranih beležnic mora biti, da ste nenehno izpostavljeni vaši ciljni publiki. Pravzaprav vsakič, ko nekdo napiše opombo ali sporočilo v vašo osebno beležko, vam bo vaša blagovna znamka postala najpomembnejša. Personalizirani beležnice so kot nalašč za predstavljanje vaše blagovne znamke, izdelkov in storitev pred strankami in potencialnimi strankami skozi vse leto.
Nasveti za oblikovanje vaših pisalnih blokov
Velikost je pomembna
Velikost vašega tiskalnega bloka je pomemben dejavnik. Beležnice je mogoče natisniti v skoraj vseh velikostih, vendar niso vse velikosti koristne ali uporabne. Večje naročilo za tiskanje z beležnico velikosti A4 je odlično za pisanje veliko zapiskov, vendar ni vedno uporabno za vse. Morda je preveč zajeten, da bi ga držal pri roki, ali pa se uporabniku morda zdi, da je velikost preveč odpadna za preproste zapiske. A5 in A6 sta odlična velikost za telefonske zapiske in preprosto uporabo. S tem v mislih natančno premislite, kako velik ali majhen želite naročiti beležnico.
Izogibajte se prekomernemu oblikovanju
Beležnice so namenjene uporabi kot orodje, ne kot umetniško delo. Izogibajte se oblikovanju oblikovalskemu slogu, ki jepreveč »zaseden« in na papirju ne pušča prostora za dejansko beleženje ali pisanje idej. Vključite ime in logotip vašega podjetja na vrhu ali ob strani in morda vključite tudi element oblikovanja, fotografijo ali grafiko ob straneh ali na vrhu. Vendar na strani ne vključite preveč grafike ali fotografij, ki zavzamejo preveč nepremičnin. Vaš logotip lahko smatrate kot rahlo natisnjen vodni žig na strani. To je odličen način, da prikažete ime in logotip vašega podjetja, ne da bi vas preveč motili na strani.
Uporabite polno barvo
Naročite tiskanje z beležnico v polni barvi, če si to lahko privoščite s svojim zastavljenim budgetom. Barva doda tisto pravo "začimbo" in privlačen element, zaradi katerega vaš beležnik izstopa in ga bodo stranke želele uporabljati. Vsekakor razmislite o polnih barvah, ko uporabljate grafiko ali fotografije.