Categories
Uncategorized

Poslovna darila

Prazniki so idealen čas za poslovna darila na delovnem mestu. S pravim darilom lahko podjetje zaposlenim izkaže hvaležnost za njihov prispevek in zvestobo. Pri izbiri darila je priporočljivo iti v korak s časom: digitalna darila postajajo vse bolj priljubljena.

Poslovna darila

Prazniki so idealen čas za poslovna darila na delovnem mestu. S pravim darilom lahko podjetje zaposlenim izkaže hvaležnost za njihov prispevek in zvestobo. Pri izbiri darila je priporočljivo iti v korak s časom: digitalna darila postajajo vse bolj priljubljena, a imajo fizična, oprijemljiva darila še vedno glavno vlogo.

Zakaj so darila pomembna za zaposlene?

Mnogi zaposleni se pritožujejo zaradi pomanjkanja priznanja in spoštovanja na delovnem mestu. Študija 1500 zaposlenih ponudnika incentive Sodexo je pokazala, da 57 odstotkov vidi pomanjkljivosti na tem področju. Podjetja z darilom med prazniki svojim zaposlenim ne le privoščijo, ampak jim povečajo motivacijo. V podjetjih s pozitivnim in harmoničnim delovnim okoljem so darila za zaposlene dolgoletna tradicija. Izražajo priznanje za prispevek zaposlenih in spodbujajo dobre odnose med vodstvom in njihovimi ekipami.

Kaj morate upoštevati pri izbiri darila Izbira darila v podjetju je odvisna predvsem od teh dejavnikov:

• Število zaposlenih

• Proračun, ki je na voljo za darila

• Cilji podjetja, ki naj bi jih obdarovanje pomagalo doseči

• Vprašanja v zvezi z davki. Draga darila podjetja prinašajo davke za podjetje ali za osebo, ki darilo prejme. Darila poslovnim partnerjem so neobdavčena smo do določene meje na letni ravni.

Za darila zaposlenim obstajajo druga pravila:

• Za darila, povezana z določeno priložnostjo — na primer rojstni dan ali poroko — je znese neobdavčenosti drugačen, od običajnih poslovnih datil. Podjetja lahko te stroške zahtevajo kot poslovne stroške in zmanjšajo lastno davčno obremenitev.

Vendar darila niso zajeta v teh pravilih.

• Nedenarna nadomestila, ki niso povezana z določeno priložnostjo, so neobdavčena do določenega zneska na mesec na zaposlenega. Tako je tudi mogoče obdržati darila za zaposlene brez davkov. Pomembno: Če je strošek darila celo en cent nad zakonsko mejo za neobdavčeno darilo, se obdavči celotna vrednost darila. Druga možnost je, da lahko podjetja plačajo pavšalni davek za darila poslovnim partnerjem. Seveda bi morala darila ustrezati tudi temu, kar bi si zaposleni želeli.

Nekatera nepriljubljena darila so na primer gospodinjski pripomočki, pisala, kozmetika, vino in čokolada. Digitalna darila pa so še posebej priljubljena med zaposlenimi.

Izraz Corporate gift ali Corporate gifting obstaja že dolgo časa. Podjetniška darila so na splošno dragoceni predmeti, ki jih delodajalec ponudi svojim zaposlenim brez kakršne koli obveznosti v znak hvaležnosti ali dobre volje. Večina velikih podjetij in organizacij ima politike za poslovna darila svojim zaposlenim. Zakaj torej potrebujemo še en seznam idej za korporativna darila v letu 2021, če je že narejen in odprašen? Odgovor je preprost, stvari se spreminjajo. Seznam, ki je dobro deloval v preteklosti, morda ne bo deloval v prihodnjem času. Danes vas bom popeljal skozi tiste spremembe, ki se jim morate prilagoditi leta 2020 za popolno strategijo obdarovanja vaših zaposlenih.

Za trenutek pozabimo na korporativna darila. Odprite svojo garderobo, ali ne vidite oblačil, ki jih ne boste nikoli več oblekli? Zakaj? Točno tako! Izšli so iz mode in zato skoraj neuporabni. Enako velja za korporativna darila. Ne dajajte samo daril svojim zaposlenim, ker so bili v preteklosti označeni za najboljša korporativna darila. Ne želite "Eh", ampak "Wow". Ne skrbite, Tiskarna Ekart je tukaj, da vam pomaga. Toda preden z vami delim recept za poslovna darila, ki bo deloval z današnjo svetovno delovno silo, razčistimo nekatera pravila. Temeljno pravilo stopala je preprosto: malo razmišljanja je daleč.

NAROČILA in česa ne podarjate podjetij

PRAVILO 1: PERSONALIZIRAJTE SVOJA DARILA

Osebno darilo veliko pove o obdarovalcu in trajno vpliva na prejemnikov um. Ugotavlja povezavo in slavi vez. Brezlična darila pa na koncu končajo v košu za smeti. Toda prilagajanje ne pomeni, da se morate potruditi, da razumete njihove všečnosti in neljube. Prejemnik bi ga lahko zelo dobro vzel kot neprimernega. Tudi kanček osebnega dotika bo v redu. Ročno napisano obvestilo delodajalca, priloženo darilu, nikoli ne preneha delovati. Videl sem tudi ljudi, ki imajo radi darila, na katerih so vgravirana njihova imena. Prepričan sem, da bo delovalo tudi z zaposlenimi!

PRAVILO 2: NE VSTAVITE PROMOCIJ

Celoten motiv obdarovanja podjetij je zahvala zaposlenim in skrbna gesta. Ne naredite to za promocijsko dejanje. Vložite svoja prizadevanja in denar v ustvarjanje (ali načrtovanje) pomembnega korporacijskega darila, zato bi jim morda želeli dodati ime in logotip podjetja. Čeprav nekje skrit logotip majhnega podjetja morda ne bo škodoval, bi bilo bolje, če se izognete temu, da bi vaše darilo postalo trženjski kos. Če lahko svojim zaposlenim ponudite pomembno darilo, se vas bodo spomnili. In če je darilo neuporabno, je bolje, če ne.

3. PRAVILO: NE OBGODAVAJTE KAKOVOST

Ko začnete načrtovati korporativna darila, se najprej odločite za proračun. Dober proračun je vedno super. Toda tudi če tega ne storite, se lahko odločite za veliko odličnih daril za podjetja, ne da bi zmotili banko. Dajte le najboljše, kar je v vašem proračunu. Omejen proračun je še vedno v redu, vendar ogrožanje kakovosti preprosto ni. Darilo, ki ga podarite svojim zaposlenim, neposredno vpliva na ugled vašega podjetja. Porabite pametno, vendar ne bodite poceni.

4. PRAVILO: BODITE PRIMERNI

Obdarovanje podjetij je težje od osebnega obdarovanja, saj vsebuje številne smernice. Darila želite prilagoditi in biti inovativni, vendar mora biti darilo primerno v poslovnem okolju. Med obdarovanjem v pisarni lahko gre marsikaj narobe. Ne želite biti preveč smešni, preveč priložnostni ali preveč osebni, če naštejemo le nekatere. Prav tako bodite še posebej previdni, da na vaše darilo ne gledate kot na podkupnino. Kadar koli ste v dilemi, uporabite svojo presojo. Vprašajte se, kakšen bi bil vtis obdarovalca, če bi prejeli isto darilo, in ravnajte v skladu s tem.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.