Categories
Uncategorized

Oglaševanje s tiskanimi transparenti

Učinkovito oglaševanje s transparenti je lahko uspešen način za promocijo svojih izdelkov in storitev lokalnim kupcem. Tiskanje velikih transparentov je stroškovno prijazen način, da vaše podjetje doseže stotine ali celo tisoče potencialnih strank. Uporabite pasice za spodbujanje prodaje z naslednjimi petimi nasveti za učinkovito trženje transparentov.

Oglaševanje s tiskanimi transparenti

Učinkovito oglaševanje s transparenti je lahko uspešen način za promocijo svojih izdelkov in storitev lokalnim kupcem. Tiskanje velikih transparentov je stroškovno prijazen način, da vaše podjetje doseže stotine ali celo tisoče potencialnih strank. Uporabite pasice za spodbujanje prodaje z naslednjimi petimi nasveti za učinkovito trženje transparentov.

1. Predstavljajte ciljno sporočilo in promocijo

Začnite z razvojem ciljnega sporočila ali promocije za svojega transparenta. Začnite s temi vprašanji in razmislite o svojih strankah:

Kako vaše podjetje izpolnjuje cilje in vizije vaših strank?

Kateri problem rešujete?

Kako izboljšate življenje strank?

Ta vprašanja uporabite kot vodilo za oblikovanje temeljev vašega sporočila in natančno določite, kaj želite, da stranke storijo naprej: obiščite spletno mesto, pokličite svojo številko ali se ustavite na lokaciji, kjer se nahajate. Strankam tudi povejte, zakaj bi morali takoj ukrepati; na primer lahko ponudite omejen časovni popust. Če vaše sporočilo transparenta sporoča, kako lahko stranke dobijo, kar hočejo, zakaj to potrebujejo in zakaj to potrebujejo od vas, ste na odlični poti.

2. Naj bo preprosto

Naj bodo pasice preproste in nepozabne, da boste čim bolj učinkoviti. To pomeni kratke, drzne naslove, ki pritegnejo pozornost in ostanejo v glavah strank. Rime in humor sta lahko učinkovita orodja, ki strankam pomagata, da se pozneje spomnijo vašega transparenta.

Upoštevajte, da marsikdo ne bo dal vašega transparenta več kot le mimogrede. Torej, naredite svoje transparente vizualno prepričljive. Omejite količino besedila na svojih transparentih, da jih boste lahko hitro prebrali in razumeli. Poziv k akciji naj bo kratek: morda celo ustvarite poseben URL ali telefonsko številko, ki potencialnim strankam olajša nadaljnje ukrepanje. Ne preobremenite svojih transparentov z informacijami.

3. Izdelajte privlačen dizajn

Če želite stranke prebrati, morajo biti na vaših transparentih privlačen dizajn. Nekateri načini, kako biti opaženi, vključujejo:

Edinstvene slike in simboli

Veliki, drzni naslovi

Kontrastne barve

Ni vam treba vsega tega vključiti v en sam dizajn transparenta. V mnogih primerih so preprosti besedilni pasovi lahko enako učinkoviti kot pasice z ustvarjalnimi umetniškimi deli.

4. Uporabite ciljno umestitev

Učinkovito trženje transparentov zahteva strateško, ciljno usmerjeno umestitev. Obstajata dva načina za ciljanje postavitve pasic in obe strategiji sta lahko učinkoviti: transparente lahko postavite, da dosežete čim več pogledov ali dosežete edinstveno občinstvo.

Ena od strategij umestitve vključuje prometna križišča, nakupovalne četrti in prireditve v skupnosti, kjer vaši transparenti vsak dan dosežejo stotine ali tisoče ljudi. Recimo na primer, da prodajate tekaške copate; natisnete transparent za promocijo posebne popustne prodaje in postavite blizu prometnega križišča. Upravičeno lahko domnevate, da se bo vsak dan po njem vozilo veliko tekačev in po vaši poti pošiljalo stranke.

Druga možnost umestitve vključuje nišne prireditve, sejme in druga mesta, ki jih obiskujejo stranke, ki ponujajo manj, a bolj ciljno usmerjene poglede. V tem primeru, če prodajate tekaške copate, lahko postavite transparenta na maratone, kjer so vsi verjetni kupci. Ker so transparenti sorazmerno poceni za tiskanje, lahko uporabite obe strategiji, da povečate svoj doseg z uporabo transparentov.

5. Natisnite kakovostne transparente po znižanih cenah

Pomembno je, da natisnete pasice na kakovostne materiale iz vinila, vinila v mrežo ali na platno s črnilom, odpornim na UV. To povečuje življenjsko dobo in vaše pasice izgledajo neverjetno – zaradi česar je vaša znamka privlačna. Izberite ustrezen transparentni material za svojo strategijo distribucije, nato natisnite transparente vrhunske kakovosti po znižanih cenah, da povečate donosnost naložbe.

 

Učinkovito trženje s transparenti ni raketna znanost, vendar pa je treba nekaj razmisliti, da bi kar najbolje zaslužili. Teh pet nasvetov uporabite za tiskanje učinkovitih transparentov, ki stranke usmerjajo v vaše podjetje. Začnite svojo učinkovito oglaševalsko akcijo s pasicami že danes!

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.