Categories
Uncategorized

Oglaševanje s tiskanimi plakati

Tiskani plakati v svetu marketinga veljajo za oglaševalsko klasiko. Ta sredstva sporočanja in promocije imajo bogato tradicijo, v ljudeh pa so kljub razvoju ostalih medijev in oglaševalskih platform ostali dobro zapisani. Lepo oblikovan, kvalitetno natisnjen plakat bo za vaše podjetje predstavljal ugodno naložbo, ki bo obrodila bogate sadove. V nadaljevanju si skupaj oglejmo nekaj ključnih prednosti, ki vas bodo pripravile k temu, da oglaševanju s plakati znova rečete DA.

Oglaševanje s tiskanimi plakati

Tiskani plakati v svetu marketinga veljajo za oglaševalsko klasiko. Ta sredstva sporočanja in promocije imajo bogato tradicijo, v ljudeh pa so kljub razvoju ostalih medijev in oglaševalskih platform ostali dobro zapisani. Lepo oblikovan, kvalitetno natisnjen plakat bo za vaše podjetje predstavljal ugodno naložbo, ki bo obrodila bogate sadove. V nadaljevanju si skupaj oglejmo nekaj ključnih prednosti, ki vas bodo pripravile k temu, da oglaševanju s plakati znova rečete DA.

Prilagodljivost velikosti in oblike

Plakati so lahko potiskani v različnih oblikah in velikostih.Tiste najmanjše lahko z lahkoto pritrdite na oglasne deske na različnih javnih mestih ali pa jih uporabite kar kot letake. Za večji vizualni učinek in večjo oblikovalsko svobodo so primernejši plakati velikih formatov, ki po dolžini merijo tudi do meter. Plakati večjih velikosti bodo s primerno barvno shemo imeli večjo možnost, da ujamejo pozornost vaših potencialnih strank, če jih boste namestili na strateško izbrane oglaševalske pozicije. Prednost manjših formatov plakatov se skriva v vsestranski uporabnosti ter unikatnosti.

Cenovna dostopnost

Oglaševalski plakati so cenovno ugodni in ponujajo visoko donosnost naložbe glede na oglase v časopisih in revijah. Za izdelavo plakata stranke ponavadi odštejejo enomestni znesek, odvisno od zasnove in velikosti le-tega. Distribucijo oziroma samo lepljenje plakatov na vidna mesta lahko podjetje organizira samo. Ko primerjate te stroške in dolgo življenjsko dobo sporočila s ceno nekaj sto evrov za majhen oglas v lokalnem časopisu. vam postane jasno, katera investicija podjetju prinaša višji donos.

Plakati imajo 24-urno dostopnost in dolgo življenjsko dobo glede na druge tiskane medije. Naročnik časopisov papir po enem branju običajno reciklira in nanj pozabi. Na pravem mestu lahko vaš plakat ostane aktiven ter atraktiven nekaj dni, tednov, mesecev ali let, odvisno od časovne aktualnosti sporočila. Bralcem je plakat na voljo ves čas. Na dobro osvetljeni lokaciji, se lahko vaša blagovna znamka z mimoidočimi poveže ob šestih zjutraj, ko ti odhajajo v službo ali ob polnoči, ko se vračajo iz druženja s prijatelji. Če se ukvarjate s storitvenim poslom, ki obratuje v 24-urnem delovniku, bo oglaševanje s plakati ustvarjalo tok strank k vašemu podjetju skozi vse tri delovne izmene. Širjenje sporočila širšemu občinstvu je s plakati torej veliko bolj cenovno učinkovito kot z drugimi sredstvi javnega obveščanja kot so časopisi in revije, radio ali televizija.

Vsestranskost

Plakati lahko posredujejo kakršno koli sporočilo na način, ki ga izbere podjetje. Možnosti za interpretacijo so neskončne, prav tako pa so neizmerni okvirji kreativnosti pri oblikovanju plakatov. Od presenetljivih pisav do privlačnega grafičnega oblikovanja in bistro napisanega oglasnega besedila – vsestranskost oblikovanja je pri oglaševanju s plakati brezkončna, sej se ne rabi ukvarjati z uredniško cenzuro. Dobri plakati so živahni in nepozabni, prav vsak od nas se spomni kakšnega, ki je prestal preizkus časa in je še po mnogih letih in slojih papirja, s katerimi je prelepljen, ostal v našem spominu.

Neskončne možnosti oblikovanja, čudovite pisave, prekrasna grafika in duhovito sporočilo združujejo vaše podjetje z velikimi prednosti plakatov.

Vključite kodo za popust

In skrivnosti, da imamo ljudje radi popuste in nagradne igre. Vključevanje kuponov v vaše oglaševanje je tako odličen način za pridobivanje novih kupcev in povečevanje tržnega deleža. Ta taktika bo skoraj zagotovo prepričala stranke konkurentov, da poskusijo izdelke ali storitve vašega podjetja, stalne stranke pa bodo utrdile svojo zvestobo. Gre za žrtvovanje dela kratkoročnega dobička na račun dolgoročne uspešnosti, ki je cilj vsakega sposobnega menedžerja in lastnika podjetja.

Kodo za popust zato lahko brez slabe vesti vključite tudi na vaše plakate. Ciljna publika, ki bo plakat videla, jo lahko izkoristi v procesu internetne prodaje na vaši spletni strani ali na prodajnih mestih vašega podjetja. Takšne promocijske akcije trženjskemu oddelku podjetja omogočajo, da sledijo uspešnosti oglaševanja s plakati, saj lahko sledijo številu kupcev, ki so pri izdelku unovčili kodo za popust. Takšna povratne informacije je izjemno pomembna in uporabna v prihodnjih odločitvah o oglaševanjskih kanalih, ponujanju popustov in promociji izdelkov.

Digitalno izboljšanje

Četudi se v tokratnem zapisu popolnoma posvečamo tisku, moramo nekaj pozornosti nameniti tudi digitalnemu svetu. Kombinacija teh dveh sil je najboljši pristop k marketingu, saj se medsebojno dopolnjujeta. Oba tipa trženja sta namenjena povečanju povišanju podjetja ter povečanju prodaje zato sta v idealnem scenariju uporabljena v kombinaciji.

Tiskani plakati Tiskarne Ekart

Prednosti natisnjenih plakatov različnih velikosti lahko žanjejo tudi podjetja na slovenskem trgu. Ker Slovenci veljamo za ljudi, ki se radi gibljejo na prostem, so plakati lahko odličen način, da ujamete pozornost potrošnikov, ki odmerjajo manjše količina svojega časa za konzumiranje medijev vseh vrst.

V Tiskarni Ekart poskrbimo, da boste svoje sporočilo javnosti s plakatom prenesli na jasen in razumljiv način, ki bo pritegnil pozornost ljudi na vašem tržišču. Moderna tiskarska strojna oprema bo poskrbela, da bodo vaši plakati polni bogatih barv in jasnih detajlov, strokovnjaki iz našega oblikovalskega oddelka pa bodo v sodelovanju z vami ustvarili oglasna sporočila, ki se bodo mimoidočim vtisnila v spomin tako z vsebinskega, kot tudi z oblikovnega vidika.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.