Kako sestaviti najboljše prodajno pismo?
Tudi v digitalni dobi in času lahko z učinkovito uporabo prodajnih pisem dosežemo poslovne cilje podjetja, če znamo z vsebino in izgledom pisma pritegniti pozornost kupcev. Usvojitev veščine pisanja prodajnih pisem vam bo pomagala, da dosežete nove segmente potencialnih kupcev. V tokratnem blogu smo za vas pripravili nekaj uporabnih nasvetov, ki jih pri pisanju prodajnih pisem uporabljajo profesionalci direktnega marketinga. Od naslova do potiskane kuverte, naj se vaše potovanje v svet prodajnih pisem prične.
Poznavanje ciljnega občinstva
Pred pisanjem prodajnega pisma morate poznati svoje ciljno občinstvo. Seznam kontaktov obstoječih in možnih kupcev je prvi korak na poti do uspešnega prodajnega pisma. Če ne veste komu prodajate, ne morete vedeti, kako mu vaš izdelek oziroma storitev prodati. Ustvarite si razumevanje, kdo vaš izdelek kupuje in prodajno pismo prikrojite na želje, potrebe ter preference te ciljne publike.
Naslavljanje z imenom
Vzemite si čas in vaše kupce z imenom in priimkom naslovite tako na kuverti kot tudi v prvih vrsticah pisma. Pismo, ki se začne z besedami “Spoštovani gospod Novak,” bo vaši stranki pomenilo mnogo več kot pismo, ki ga nagovori z “Spoštovani kupec”.
Naslov, ki pritegne pozornost
Dobro napisan naslov postavi temelje za uspešnost nadaljnjih odstavkov prodajnega pisma. Izpostavitega ga s tem, da ga postavite na sredino strani, pisavo pa okrepite z posebno barvo in velikostjo črk. A ne pozabite tudi na vsebino, ki more bralca pritegniti, da bo nadaljeval z branjem.
POTISKANE KUVERTE
Odličen način za ustvarjanje nepozabnega prvega vtisa na potencialne kupce je uporaba potiskanih kuvert. Kvalitetno natisnjene in vizualno privlačne kuverte bodo znatno povečale odzivnost naslovnikov in zagotovile, da bo vsebina prodajnega pisma resnično prebrana. Samo kuverte ne vzemite kot nekaj samoumevnega, saj le-ta predstavlja prvi stik kupca z vašim podjetjem. Če vaše izdelke namestno v rjave škatle iz kartone pakirate v lično embalažo, poskrbite, da bodo tudi vaša prodajna pisma dostavljena v inovativno oblikovani kuverti.
Tiskane kuverte lahko v podjetju uporabljate tudi na drugih področjih kot so poslovna korespondenca, pošiljanje čestitk ali kot del embalaže za darilne bone. Potiskane kuverte za vaša poslovna pisma lahko naročite v vseh vodilnih tiskarnah na Slovenskem.
Zanimiv uvod
Uvod vašega pisma ne sme biti dolgočasen. Bralec se mora v njemu najti delček sebe, se poistovetiti s težavami, ki jih rešuje vaš izdelek oziroma storitev. Vašo potencialno stranko lahko pritegnete s vprašanjem, izmišljenim scenarijem, rešitev v obliki vašega produkta pa ji ponudite vi.
Svoje prodajno sporočilo pojasnite s podnaslovi
Besedilo svojega prodajnega pisma presekajte s podnaslovi, ki bodo vsebino vašega pisma razdelili na manjše dele celote. Tristranska, enolična pisma so za stranke neberljiva. S podnaslovi na kratko povzemite vsebino odstavka, bralca povabite k nadaljevanju branja ter ohranite njegovo pozornost do konca prodajnega pisma.
Nenehno bodite povezani s svojimi kupci
S svojimi kupci se povežite z uporabo s pogosto uporabo prijateljskega tona. Takšen način nagovora uporabljajte skozi celotno pismo. S takšnim načinom komuniciranja boste dosegli večjo uspešnost, saj vaše prodajno pismo ne bo zgolj eno izmed obilice tistih, ki jih potrošniki prejemajo s strani podjetji.
Znova in znova poudarjajte lastnosti ter prednosti vašega produkta
Ko ste v pismu kupcem predstavili problem in rešitev, ki jo ponuja vaš izdelek, ste v nakup vašega produkta prepričali zgolj peščico bralcev. Nadaljujte z navajanjem lastnosti ter prednosti vašega izdelka. Če zapadete v monotonost ter pozornost bralca usmerite vstran od izdelka, bo to negativno vplivalo na učinek prodajnega pisma. Strankam jasno predstavite, zakaj je vaš produkt boljši od ostalih.
Uporaba alinej
Ob opisovanju svojih produktov, prednosti in lastnosti se lahko hitro ujamete v past in vsako poved zaključite z naštevanjem. Vrnite se k filozofiji poenostavljanja. Namesto dolgočasnih, dolgih stavkov uporabite alineje. Te bodo vizualno prelomile vaše prodajno pismo, kar bo kupce povabilo k branju.
Ponudite spodbudo za zaključek prodaje
Preizkusno obdobje, garancija ali brezplačna poštnina so zgolj nekatere od ugodnosti, ki jih lahko ponudite svojih kupcem ter s tem ustvarite interes za nakup vašega izdelka. Spodbudbe bodo pripomogle k večji učinkovitosti vaših prodajnih pisem, prejemniki se bodo namreč počutili izbrane, ker pripadajo skupini, ki je s pismom prejela določeno ugodnost.
V pismo ne pozabite vključiti poziva k dejanju. Pokličite nas zdaj! Pohitite, preden se ponudba konča! Brezplačna nadgradnja. Vaš poziv k dejanju naj kupca vodi do naslednjega koraka v procesu nakupa.
P.S. ne pozabite na “P.S.”
P.S. je sladkorček, s katerim lahko popestrite vsako prodajno pismo. V tem delu pisma lahko razkrijete informacijo, ki ste jo bralcu želeli prihraniti do konca pisma, opomnite kupca na posebno ponudbo, ki traja do določenega datuma ali svoj prodajni nagovor zaključite z udarno mislijo. Ljudje pogosto zgolj preletijo vsebino pisma, a zbrano preberejo P.S. Z močno in prepričljivo povedjo jih lahko pripravite do tega, da si vzamejo čas za vaše prodajno pismo.