Categories
Uncategorized

Kako oblikovati poslovno vizitko?

Letno na svetu natisnejo 10,000,000,000 poslovnih vizitk. Velika številka, mar ne? Ljudje se tiskanih vizitk očitno še kar nismo naveličali, čeprav so v obtoku že stoletja. Tudi dandanes, v dobi elektronskih imenikov in digitalne komunikacije, se le-te izkažejo za priročen in zaželen pripomoček v različnih situacijah, od izmenjave podatkov na poslovnih dogodkih kot so sejmi ali konference pa do ustvarjanja pozitivnega prvega vtisa na neformalnih sestankih podjetnikov. Ljudje iz raznolikih okolji se soočajo s problemom predajanja kratkih informacij o sebi v estetski in praktični obliki, enostavno oblikovana in natisnjena vizitka pa to težavo rešuje učinkovito in ugodno.

Kako oblikovati poslovno vizitko?


Letno na svetu natisnejo 10,000,000,000 poslovnih vizitk. Velika številka, mar ne? Ljudje se tiskanih vizitk očitno še kar nismo naveličali, čeprav so v obtoku že stoletja. Tudi dandanes, v dobi elektronskih imenikov in digitalne komunikacije, se le-te izkažejo za priročen in zaželen pripomoček v različnih situacijah, od izmenjave podatkov na poslovnih dogodkih kot so sejmi ali konference pa do ustvarjanja pozitivnega prvega vtisa na neformalnih sestankih podjetnikov. Ljudje iz raznolikih okolji se soočajo s problemom predajanja kratkih informacij o sebi v estetski in praktični obliki, enostavno oblikovana in natisnjena vizitka pa to težavo rešuje učinkovito in ugodno.


Dimenzije povprečje sodobne vizitke znašajo 9 x 5 centimetrov. Velikost, ki je primerna za shranjevanje posetnice v denarnico in omogoča enostavno hrambo. A omejena velikost predstavlja tudi okvirje glede količine informacij, ki jih lahko vključuje. Nasičenje z besedilom in grafičnimi lahko uniči idejno podobo in pokvari dizajn, zato moramo biti pri pripravi in oblikovanju vizitke pazljivi. 

Študija je pokazala, da prejemniki vizitk manj pozornosti namenjajo tistim, ki izgledajo ceneno. Izognite se neurejenim in neučinkovitim oblikovalskim strategijam, v nasprotnem primeru vaše sporočilo ne bo dosegli do 39% tistih prejemnikov, ki premorejo nekoliko preudarnejše oblikovalsko oko. Tako kot poslovna darila so tudi vizitke ene izmed tistih malenkosti, ki lahko prevagajo odločitev o donosnem poslu.

Informacije, ki jih morate vključiti v viziko so odvisne od njenega namena. Univerzalna šablona za izdelavo poslovnih vizitk ne obstaja, a v nadaljevanju bloga se bomo sprehodili skozi nekaj pomembnih sestavin, ki na vaši vizitki skoraj ne bi smele manjkati. Recept za uspešno vizitko se skriva v sožitju vključitve zgolj potrebnih informacij in dobrega dizajna. Kako to simbiozo doseči, si lahko preberete v naslednjih odstavkih.


Kaj vključiti na vizitko?


Čeprav se časi spreminjajo, z njimi pa se spreminjajo tudi vizitke, obstajajo stvari, ki jih mora vsebovati prav vsaka.


  • Ime – presenečeni bi bili, če bi vedeli, koliko ljudi izpusti svoje ime z vizitke. Vi ga ne pozabite vključiti, da bodo vas bodo vaši poslovni partnerji in stranke znali nasloviti v elektronskih sporočilih ter telefonskih klicih.

  • Logotip in naziv podjetja – še eden izmed temeljnih kamnov vsake vizitke. Če vaš logotip v jasni ter razločljivi pisavi vključuje ime vašega podjetja, se lahko dodatni navedbi izognete.

  • Naziv delovnega mesta – pojasnite ljudem, kaj v podjetju delate. Na tem mestu ni potreben vaš življenjepis, bodite kratki.

  • Kontaktne informacije – morda celo najpomembnejši del vizitke. V preteklosti so bile le-te namenjene ravno izmenjavi kontaktnih informacij. Vključite naslov svoje elektronske pošte, telefonsko številko ter naslov podjetja.

  • Spletna stran – je ključnega pomena. Na vizitki načrtujte prostor za vključitev svoje spletne strani.

  • Informacije o socialnih omrežjih – če želite, da se ljudje z vami povežejo nemudoma, so socialna omrežja najboljši način za to. 


Nasveti za oblikovanje vizitk


Oblikovanje vizitke začnite graditi z najosnovnejšimi odločitvami. Najprej razmislite o velikosti vizitke in nato o njeni obliki. Klasičen, zimzeleni izgled je še vedno pravokotna vizitka, a lahko se odločite tudi za njeno vertikalno postavitev. Ali bi želeli vaše poslovne partnerje raje očarati z vizitko z izseki? Ali zaobljeni robovi vizitke bolje ponazarjajo poslanstvo vašega podjetja? Naj se odločite za izstopajočo prepognjeno vizitko? Vse to so vprašanja, na katera si morate odgovoriti v prvi fazi načrtovanja oblikovanja.

Sam dizajn vizitke naj pretirano ne odstopa od celostne grafične podobe vašega podjetja, a ne bodite dolgočasni. Dvostranske vizitke so ponavadi nekoliko dražje, a ne pretirano, kljub temu pa lahko na veliko načinov bolj prikažejo osebnost vaše blagovne znamke ter podjetja.

Sodobni tiskalniki omogočajo tiskanje različnih slik ali grafik na hrbtno stran vaše vizitke, tako da se lahko razlikujejo med seboj. To je odličen način, da preko tega medija prikažete vzorce svojega dela ter izkušnje.


Razmislite tudi o posebnih dodatkih, ki bodo videz vaše vizitke povezali v celoto. Plastificiranje z mat ali sijočo zaščito lahko vašo vizitko dvigne na višjo raven.


Tisk vizitk


Pomena prvega vtisa ne gre podceniti. To še posebej velja za odnose v poslovnem svetu. Po vročitvi vizitke si bo vaš poslovni partner vtis, ki bo na vas in vaše podjetje vrgel dobro ali slabo luč, ustvaril v približno treh sekundah. Izdelavo tako kritično pomembnega sredstva bi najbrž želeli prepustiti profesionalcem. Na srečo v Sloveniji obstajajo tiskarne z večletnimi izkušnjami in globokim znanjem s področja izdelave in tiska vizitk. 


Ena izmed takšnih je Tiskarna Ekart na Štajerskem. Ponuja storitve oblikovanja kot tudi tiska in izdelave poslovnih vizitk. Strokovnjaki torej poskrbijo, da vizitke podjetji izstopajo z unikatnim dizajnom, velikostmi, barvami in fonti pisav ter različnimi materiali, ki izražajo bistvene vrednote podjetja in blagovne znamke. Če so torej še sprašujete, kje natisniti poslovno vizitko, je vaš odgovor na dlani. V Tiskarni Ekart.

 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.