Categories
Uncategorized

Kako izdelati popolno zloženko v 8 korakih

Popolna zloženka (oziroma zgibanka ali brošura) natančno in jedrnato predstavi, kaj vaše podjetje predstavlja in kaj ponuja svojim strankam. Zloženke so pomemben del reklamnega materiala vsakega podjetja, saj na preprost in nevsiljiv način potencialnim kupcem predstavijo najpomembnejše informacije o podjetju, dogodku, kampanji, produktu ali storitvi. Komunikacije z zloženka oziroma brošurami se poslužujejo tudi največje svetovne blagovne znamke kot so Mercedes-Benz, Nike in Coca-Cola, kar pa ne pomeni, da reklamne zgibanke niso primerne tudi za manjša in srednja podjetja. Kvalitetno izdelana zloženka izobrazi svoje bralce, poveča prepoznavnost in avtoriteto podjetja v svoji branži, razširi krog ciljne publike in prepriča kupce. V naslednjih odstavkih vam bomo razkrili nekaj skrivnosti, povezanih z oblikovanjem ter izdelavo marketinških zgibank, ki vam bodo pomagale, da maksimalno izkoristite potencial le-teh.

Kako izdelati popolno zloženko v 8 korakih


Popolna zloženka(oziroma zgibanka ali brošura) natančno in jedrnato predstavi, kaj vaše podjetje predstavlja in kaj ponuja svojim strankam. Zloženke so pomemben del reklamnega materiala vsakega podjetja, saj na preprost in nevsiljiv način potencialnim kupcem predstavijo najpomembnejše informacije o podjetju, dogodku, kampanji, produktu ali storitvi. Komunikacije z zloženka oziroma brošurami se poslužujejo tudi največje svetovne blagovne znamke kot so Mercedes-Benz, Nike in Coca-Cola, kar pa ne pomeni, da reklamne zgibanke niso primerne tudi za manjša in srednja podjetja. Kvalitetno izdelana zloženka izobrazi svoje bralce, poveča prepoznavnost in avtoriteto podjetja v svoji branži, razširi krog ciljne publike in prepriča kupce. V naslednjih odstavkih vam bomo razkrili nekaj skrivnosti, povezanih z oblikovanjem ter izdelavo marketinških zgibank, ki vam bodo pomagale, da maksimalno izkoristite potencial le-teh.


Cilj naj bo glavno vodilo

Za učinkovite oblikovanje vaše zloženke, je pomembno, da razumete, čemu služi. Namen brošure vas bo usmeril v pravo smer. Dizajni zloženk, ki so namenjene dobrodelnemu koncertu, tekmovanju ali oglaševanju izdelkov in storitev so seveda različni. Če tega ne upoštevati se lahko zgodi, da zloženka ne bo učinkovita, saj z ciljnim občinstvom ne bo komunicirala na pravilen način. Slednje pa je konec koncev poglavitna naloga tiskanih zgibank, zato se ob načrtovanju večkrat vrnite k vprašanju: “Kaj je cilj izdelave te zloženke?”.


Poznavanje in razumevanje svojih kupcev

Ker je zloženka komunikacijsko orodje, je pomembno, da poznate svoj ciljni trg, saj boste tako lažje ustregli njihovim interesom in izpostavili ključne lastnosti vaše ponudbe. Uporabite podatke, ki ste jih s tržnimi raziskavami ali izkušnje glede odnosov z obstoječimi strankami ter oblikujte brošuro, ki bo natačno izpostavila probleme vašega ciljnega občinstva in rešitve, ki jih vaše podjetje ponuja svojim kupcem.


Kreativnost in unikatnost

S kreativnim oblikovanjem in vsebino se bo vaša zloženk ločila od konkurence, kar je še posebej pomembna lastnost brošur, ki jih podjetja ponujajo na različnih dogodkih kot se recimo sejmi. V tem času, ko nam grafično oblikovanje ponuja skoraj neomejene možnosti vizualnega ustvarjanja je najpomembneje, da so vaši reklamni izdelki unikatni.


Edinstvenost vaše zloženke naj bo postavljena na vrh prioritet pri oblikovanju, a pomembno je tudi, da je edinstvenost prepoznavna. Omislite si zasnovo, ki bo še vedno izstopala, tudi če je vaša zloženka pomešana med drugimi letaki v stojalu. Svojevrstnost lahko vaša zloženka doseže tudi z inovativnim načinom pregibanja. Najpogostejši načini so pregibi v obliki črk Z, U in V, ki jih lahko najdete tudi v ponudbi Tiskarne Ekart


Brez ovinkarjenja

Ne pozabite: to je zloženka in ne knjiga.


Izogibajte se skušnjavi naštevanja vseh dosežkov in uspehov vašega podjetja. Izogibajte se navajanju vseh informacij o izdelku ali storitvi. Preveč informacij bo zgolj zmedlo bralce, bistvo brošure pa se bo izgubilo v poplavi odstavkov.


Namesto tega se osredotočite na tisto, kar bo pritegnilo pozornost potencialnih kupcev. Kratko, a jasno, predstavitve svojo edinstveno prodajno ponudbo, da bodo bralci zlahka razumeli, kaj jim sporočate.


Bralec je na prvem mestu

Ena izmed Ahilovih pet številnih podjetji, ki se odločajo za izdelavo zloženk je ta, da sprejmejo kompromis med vizualno estetiko in uporabno vrednostjo. Pri oblikovanju vaše brošure ne pozabite, da je le-ta namenjena bralcem in ne vam.


Kot oblikovalci se morate postaviti v kožo ciljnega trga zloženke. Če se občinstvo pozitivno odzove na rdečo barvo, jo vključite v končni dizajn, ne glede na vaše osebno mnenje o tem odtenku. Zadovoljstvo bralcev zloženke je tisto, kar bo vašemu podjetju prineslo dobiček. Profesionalno oblikovana zgibanka v kombinacijami z poznavanjem uporabnikov je ključ do uspeha, zato je v procesu oblikovanja zloženke priporočljivo sodelovati z grafičnimi oblikovalci. Nekatere tiskarne višjega ranga v svoji ponudbi storitev nudijo tudi usluge grafičnega studia.


Ne pozabite tudi na vsebinski vidik zloženke. Preveč zapletene in žargonske besede bodo povprečnega bralca zmedle, vaše podjetja pa bo v njihovih očeh izpadlo manj verodostojno. Ni vam treba navdušiti občinstva z nejasnimi besedami. Preproste in razumljive povedi so recept za zadovoljstvo bralca in učinkovito zloženko.



Poudarjeni naslovi

Naslov brošure bi moral bralcem takoj povedati, kaj zloženka predstavlja. Na primer, če je zloženka namenjena oglaševanju, naj naslov predstavi izdelek ali storitev in kaj lahko ta naredi za svojega uporabnika.


Podjetja pogosto naredijo napako in v ospredje letaka namesto izdelka oziroma storitve postavijo informacije o svoji firmi. Osnovne podrobnosti o podjetju so sicer potrebne, vendar jih je priporočeno predstaviti subtilno in ne v enaki meri kot naslov zloženke.


Ne pozabite na poziv k dejanju

Ne glede na to, kako dobro je zasnovana vaša brošura, če ne vsebuje poziva k dejanju, ne bo služila svojemu pravemu namenu. Nikoli ne domnevajte, da bo občinstvo kupilo vaš izdelek ali obiskalo vaš dogodek samo zato, ker ste ga ganili z vašo prekrasno brošuro. Potrošniki se ne vedejo na tak način.


Poskrbite, da bodo v br
ošuri vidni ime, naslov spletne strani, kontaktni podatki in e-pošta vašega podjetja. Če ima vaša blagovna znamka račune na družbenih omrežjih, jih vključite v zloženko. Bralcem lahko dodatne informacije ponudite tudi z vključitvijo QR kode.


Zloženka, ki jo je vredno zadržati

Zloženka, ki jo bralec ob prvi priložnosti odvrže v koš za smeti, ni dosegla svojega namena. Cilj je, da  ustvarimo brošuro,  ki si jo bodo naši potencialni kupci shranili in se posledično spomnili našega podjetja pred sprejetvijo nakupne odločitve.


V sami zasnovi zloženke mora biti nekaj, kar poveča njeno vrednost in zaradi česar jo je vredno ohraniti. K temu lahko pripomore visokokakovosten papir, ki je morda nekoliko dražji od običajnega, a bo pokazal, da podjetje skrbi za videz blagovne znamke. Tanek brošurni papir je enakovreden šibkemu stisku roke na poslovnem sestanku. Prav tako je pomembna kvaliteta tiska brošure, ki vpliva na kontrast in kvaliteto barv ter dolgo trajno obstojnost tiska. Priporočamo vam, da tisk vaših zloženk zaupate Tiskarni Ekart, ki bo v sodelovanju z vami poskrbela za unikaten dizajn in nadpovprečno kvalitetno izdelavo reklamnih zgibank vašega podjetja. 

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.