Categories
Uncategorized

Jumbo plakati: resolucija in barve

Jumbo plakati oziroma veliki obcestni plakati so zaradi svoje velikosti posebna vrsta tiskovin. Na ogromni površini, ki je sestavljena iz večin potiskanih delov, pomankljivosti pridejo do izraza še prej kot na tiskovinah manjših dimenzij. Prostora za napake torej ni. V tokratnem blogu vam bomo predstavili vse, kar morate vedeti o resoluciji in barvah jumbo plakatov, ki jih lahko naročite pri Tiskarni Ekart.

JUMBO PLAKATI: RESOLUCIJA IN BARVE

Jumbo plakati oziroma veliki obcestni plakati so zaradi svoje velikosti posebna vrsta tiskovin. Na ogromni površini, ki je sestavljena iz večin potiskanih delov, pomankljivosti pridejo do izraza še prej kot na tiskovinah manjših dimenzij. Prostora za napake torej ni. V tokratnem blogu vam bomo predstavili vse, kar morate vedeti o resoluciji in barvah jumbo plakatov, ki jih lahko naročite pri Tiskarni Ekart.

RESOLUCIJA

Veliki reklamni plakati so odličen način za povečanje prepoznavnosti vaše blagovne znamke. Ste danes odšli od doma? Pomislite, koliko reklamnih panojev ste verjetno videli do vašega doma in od cilja. Zdaj razmislite o njihovem dizajnu in ločljivosti slike. Katera vam je najbolj izstopala? Ste opazili kakšne trende pri tistih, ki so se bolj vtisnili v spomin?

Verjetno so tisti, ki so bolj izstopali, pri ustvarjanju sledili določenim pravilom. Prvič, za dober jumbo plakati je potrebno uporabiti uporabiti kratko, a privlačno besedilo. Prav tako boste želeli biti prepričani, da bodo tisti, ki gredo mimo, zlahka prepoznali vaš logotip oziroma naziv podjetja in ponudbo prodajne akcije. V nasprotnem primeru ti vtisi ne bodo pomenili nič.

 

Zamegljeno ni boljše

Ko se odločite, kaj bo na oglasnem panoju, se morate prepričati, da je ta vsebina vidna. In ne, mislimo samo na velikost kopije. Če ima vaš jumbo plakat slabo ločljivost, je to lahko še hujše kot slabo natisnjen letak.

Strokovnjaki priporočajo ločljivost "300 x 500 DPI." Priporočljivo je tudi, da dovolite vašemu tiskarju, da obravnava ta vidik. Seveda lahko umetniško delo oblikujete sami. Od tiskarne lahko celo prejmete informacije glede specifikacij glede vrste formata [in ločljivost], v kateri mora biti. Če vas je strah, da vaše dimenzije ne bi ustrezale, je najbolje, da to prepustite profesionalcem tiskarske industrije.

Običajno želite približno 300 x 500 DPI, če je format vašega jumbo plakata standarden (5 x 3), toda vsako podjetje ima svojo vizijo glede izgleda jumbo plakatov. Tiskarji vam lahko pri tem pomagajo, zato ne oklevajte in se posvetujte s tiskarskimi profesionalci pri Tiskarni Ekart.

 

BARVE

 

Pri izdelavi jumbo panoja je potrebnih veliko premislekov. Najprej se morate odločiti, kakšno jumbo pano želite. Statične možnosti so pogosto cenejše in stroškovno učinkovitejše. Z dobro idejo lahko s statičnim (potiskanim) plakatom ustvarite boljši vtis kot z digitalnim, LED panojem.

Izbira barv, ki vam ustrezajo

Kkontrast ključnega pomena na jumbo plakatu. Precej enostavno je razumeti, zakaj je temu tako. Če uporabljate preveč temnih barv, bodo ljudje zelo težko razločili kopijo.

Barve, ki jih uporabljate, lahko kažejo tudi na kakovost vašega jumbo plakati. Kot primer, pomislite črno ozadje z rumenimi črkami besedila. To dejansko šteje kot kontrast. Vendar takšna vrsta dizajna morda ne bi izgledala preveč prefinjeno.

Predlagamo, da namesto tega poskusite »rdeče ozadje z belim besedilom … [ali] belo ozadje z rdečim, belim in modrim besedilom. [Celo] temno zelena in bela« sta dobra izbira. Vsak od teh predstavlja precejšen kontrast in bo precej izstopal.

Barve, ki dobro delujejo, so torej nekaj, kar ima veliko kontrasta. Tako na primer ne želite imeti črnega ozadja s temno zeleno kopijo. To se ne bo pokazalo, a če na primer uporabite karkoli s črnim ozadjem z rumeno kopijo, so najbolj živahne barve, ki bodo pritegnile vašo pozornost. Vendar to v resnici ni vrhunsko … Če poskušate prodati diamante ali kaj podobnega, je to bolj kot nižji razred … Nekaj za, kot je denar za zlato.

Ampak karkoli, kot je rdeče ozadje z belo kopijo ali belo ozadje z rdečo kopijo in modro-belo, temno zeleno in belo, vse, kar ima veliko kontrasta. Kot je logotip Wendyja rdeče ozadje z belo kopijo, takšne stvari in vse, kar ima veliko kontrasta, je najboljša barva. Torej lahko uporabite številne različne barve, vendar želite imeti čim večji kontrast med ozadjem in vrsto, ki jo uporabljate.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.