Categories
Uncategorized

Društveni koledarji

Če res želite trajno vplivati na svoje stranke, jim pošljite prilagojene društvene koledarje. Raziskava med 1050 podjetji in uporabo koledarja, ki jo je izvedlo Promotional Products Association International, je pokazala, da 94 % anketirancev hrani oglaševalske koledarje, ki so jim bili podarjeni kot brezplačna darila. To je neverjetno visoka stopnja hrambe za kateri koli promocijski material, še posebej za B2B izdelek. To kaže, da imajo potencialni personalizirani koledarji učinkovito marketinško orodje za poslovne promocije.

Društveni koledarji

Če res želite trajno vplivati na svoje stranke, jim pošljite prilagojene društvene koledarje. Raziskava med 1050 podjetji in uporabo koledarja, ki jo je izvedlo Promotional Products Association International, je pokazala, da 94 % anketirancev hrani oglaševalske koledarje, ki so jim bili podarjeni kot brezplačna darila. To je neverjetno visoka stopnja hrambe za kateri koli promocijski material, še posebej za B2B izdelek. To kaže, da imajo potencialni personalizirani koledarji učinkovito marketinško orodje za poslovne promocije.

Sezona tiskanja koledarja se začne od sredine proti koncu leta, distribucija pa se začne okoli praznikov. Ko bodo ljudje želeli koledarje, je le kratko obdobje, zato je treba paziti, da jih načrtujete in pošljete ob pravem času. V celoti izkoristite ta čas tako, da ustvarite svoje personalizirane koledarje. Personaliziran koledar bo pomagal širiti vašo blagovno znamko in vas ohranjal v ospredju pozornosti vaših strank vse leto – morda dlje. Tukaj je zbirka nekaj uporabnih nasvetov pri ustvarjanju koledarjev za poslovne promocije:

Razmislite o primerni temi. Najbolje je, če je tema povezana z vašo blagovno znamko in sporočilom. Izogibajte se temam, ki so preveč trendovske, saj lahko tvegate, da bodo zmenke še preden se leto izteče. Navedite svoje misli ali ustvarite osnutek ali skico svojih koledarjev in nato izboljšajte svoje ideje.

Za stenske koledarje pripravite edinstven dizajn za vsak mesec. Stenski koledarji imajo več strani in veliko prostora za različne oblikovalske koncepte. Navedite svoj koncept za vsak mesec. To vam bo pomagalo oblikovati ideje, ki bolje ustrezajo splošni temi.

Za koledarje z eno stranjo uporabite samo en močan dizajn. Koledarji s kartami, magnetni koledarji in koledarji s posterji so izdelki na enem listu, tako da vam je v redu le en močan dizajn za celo leto. Ponovno ne pozabite izbrati koncepta, ki bo ljudi spomnil na vašo blagovno znamko.

Najemite profesionalnega oblikovalca ali fotografa. Če menite, da boste imeli težave s prilagajanjem koledarjev, lahko poiščete grafičnega oblikovalca ali fotografa, ki vam bo pomagal. Poiščite jih na spletnih mestih za fotografije in oblikovanje, ki vsebujejo portfelje umetnikov, tako da lahko najdete nekoga, ki bo bolje ustrezal vaši viziji.

 

Uporabite resnične fotografije izdelkov. Če imate na primer restavracijo, lahko prikažete nekaj svojih značilnih jedi. To lahko privabi stranke, da obiščejo in jedo v vaši restavraciji. Če ste v nepremičninski industriji, lahko natisnete fotografije hiš ali stanovanj, ki jih prodajate.

Uporabite fotografije, ki pripovedujejo zgodbe ali prenašajo čustva. Izberite slike, zaradi katerih si bodo ljudje zapomnili vašo blagovno znamko. Če ste na primer potovalna agencija, lahko na lepih turističnih točkah prikažete fotografije srečnih ljudi. Izogibajte se uporabi fotografij zalog. Bolje je uporabiti slike, ki prikazujejo resnična čustva, kot so otroci med igro ali par na sprehodu po parku. Uporabite resnične slike, ki jih je posnel profesionalec ali vaš stalni fotograf, da pokažete ljudem, kaj jim lahko prinese vaša blagovna znamka.

Uporabite slike visoke ločljivosti, da dosežete visokokakovostne natise. Preverite vodnike za ločljivost za natise, ki vam bodo pomagali prilagoditi slike.

Dodajte napise svojim fotografijam. Vključite lahko ponudbe za vsak mesec, da navdihnete svoje stranke. Humor lahko dodate tudi tako, da v svoje koledarje dodate smešne odlomke.

Izberite pravo pisavo za svoje koledarje. Poskrbite, da bo besedilo čitljivo, tako da izberete pravi slog in velikost pisave glede na svoje koledarje.

Ne obremenjujte svojih koledarjev. Nič ni bolj moteče kot nered dizajn. Ne dodajajte preveč besedila v svoje koledarje, da bo vse poenostavljeno in preprečite, da bi se vaše sporočilo in blagovna znamka razredčili.

Zagotovite območje za seznam opravil. To bo strankam pomagalo spremljati svoje sestanke in posebne dogodke.

Dodajte pomembne dogodke. To vključuje praznike, vendar ne pozabite vključiti prihajajočih razprodaj in promocij. Vključite svoje oglaševalske akcije, ki bodo vaše stranke obveščale o vaših ponudbah.

Vključite seznam »Zabavnih počitnic«. Vključitev neobičajnih obredov, kot sta Dan rogljičkov ali Dan piratov, lahko zabavate vaše stranke in naredite vaš koledar bolj nepozaben.

Uporabite predloge koledarja. Te predloge bodo vodile pri ustvarjanju vaših modelov in preprečile neprijetna presenečenja v končnem tisku. Za pomoč pri tiskanju vodnikov lahko zaprosite tudi strokovnjaka.

Izberite pravo vrsto papirja in končno obdelavo. Izbrati jih boste želeli glede na to, kaj najbolje dopolnjuje vaš dizajn. Če želite doseči ostre in svetle slike, bo sijajni zaključek deloval bolje. Uporabite lahko mat zaključek, če imate raje neodsevni, bolj naraven zaključek za vaše natise.

Prilagajanje koledarjev za vaše stranke je način, da pokažete svojo hvaležnost do njihove zvestobe in stalnega pokroviteljstva. Dotaknite se novih, potencialnih strank, tako da pošljete svoje osebno oblikovane koledarje kot darilo ob koncu leta ali brezplačno.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.