Categories
Uncategorized

6 nasvetov za oblikovanje in tisk poslovnih vizitk

Verjetno bodo najmanjše marketinško orodje, ki ga imate, toda vizitke imajo pravi udarec, ko gre za pridobivanje vašega imena. Od malih podjetij do neodvisnih trgovcev na drobno in celo svetovnih organizacij lahko vizitka veliko naredi za vašo blagovno znamko in vaše povezave. Za mnoge ljudi bo to prvi uvod v to, kdo ste in kaj ponujate. Prvi uvod v barve vaše blagovne znamke, sporočilo vaše blagovne znamke in, kar je še pomembneje, vas! Ker je na trgu toliko poceni, šibkih vizitk, je pomembno, da vaša izstopa iz množice in nekoliko vpliva na vašo stranko ali najnovejši poslovni stik. S tem v mislih si oglejmo 6 stvari, ki si jih morate zapomniti pri oblikovanju vaše naslednje vizitke.

Verjetno bodo najmanjše marketinško orodje, ki ga imate, toda vizitke imajo pravi udarec, ko gre za pridobivanje vašega imena. Od malih podjetij do neodvisnih trgovcev na drobno in celo svetovnih organizacij lahko vizitka veliko naredi za vašo blagovno znamko in vaše povezave. Za mnoge ljudi bo to prvi uvod v to, kdo ste in kaj ponujate. Prvi uvod v barve vaše blagovne znamke, sporočilo vaše blagovne znamke in, kar je še pomembneje, vas! Ker je na trgu toliko poceni, šibkih vizitk, je pomembno, da vaša izstopa iz množice in nekoliko vpliva na vašo stranko ali najnovejši poslovni stik. S tem v mislih si oglejmo 6 stvari, ki si jih morate zapomniti pri oblikovanju vaše naslednje vizitke.

1. Uporabite obe strani

Čeprav je lahko ceneje natisniti na eni strani vizitke, je ena stran prazna, kot če imate letak in pustite stran brez ničesar na njej. To je še en prostor, ki ga lahko uporabite za promocijo tega, kdo ste. Uporabite to področje, da še bolj predstavite svojo blagovno znamko – naj bo preprosto in na njem imejte svoj logotip ali spletno mesto. Naj glavna stran vsebuje vse pomembne informacije.

2. Besedilo naj bo jasno in berljivo

Kot vsak kos tiskanja, morajo biti vizitke lahko berljive. To pomeni uporabo pisave, ki jo lahko preberejo vaše stranke, in, kar je še pomembneje, postavitev, ki je lahko prebavljiva. Če imate določeno pisavo, ki je v smernicah vaše blagovne znamke, jo uporabite pri dodajanju kopije na svoje kartice.

3. Naj bo preprost in enostaven za sledenje

Omogočanje enostavnosti branja je le polovica uspeha, ostalo pa je, da bo vaša vizitka enostavna za sledenje. Naj bo jasno in lahko berljivo ter vključite samo najpomembnejše podatke – vaše ime, kontaktna številka, e-poštni naslov in položaj v podjetju je več kot dovolj. Dodate lahko tudi naslov in spletno mesto, vendar ne pozabite, da delate z omejenim prostorom in ne boste želeli, da bi vaša vizitka izgledala nered.

4. Ne pozabite na območje krvavitve

Razen če je ozadje vaše vizitke belo, boste morali vključiti območje krvavitve. Pomembno je, da imate območje odvajanja (običajno približno 3 mm), da zagotovite, da na izpisu ni obrob ali manjšega območja. Krvavitev bo tudi zagotovila, da se vaša vizitka natisne tako, kot želite. Več o pomenu krvavitvenega območja si lahko preberete tukaj.

5. Kakovosten papir je zelo pomemben

Ne varčujte s kakovostjo, ko gre za kartico, ki se uporablja za vašo vizitko. Ker je to pogosto prvič, da nekdo pride v stik z vašo blagovno znamko, je to odlična priložnost, da naredite pravi vtis. Debelejša kartica bo vaši vizitki dodala bolj profesionalen videz in občutek, poleg tega pa bo manjša verjetnost, da se bo poškodovala ob izročitvi. Naše vizitke se začnejo pri 300 gsm in segajo vse do 1080 gsm v naših luksuznih vizitkah.

6. Barve, ki delujejo

Medtem ko je besedilo pomembno za vaše vizitke, ima lahko tudi barva veliko vlogo. To ne pomeni, da morate začeti dodajati barvo za barvo in težiti k slogu nad vsebino. Uporabite barve, ki ustrezajo vaši panogi, in delajte s stranko tako za besedilo kot za slike ozadja, ne pozabite pa jih povezati z barvami podjetja. Kot rečeno, lahko dobro deluje tudi, da se držite ene barve ali celo samo z uporabo odtenka, kot je črna ali svetlo siva. Več o vlogi barve v tisku izveste tukaj.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.