Categories
Uncategorized

4 koraki za najboljše tiskane letake

Letaki so eno najučinkovitejših, a cenovno dostopnih marketinških orodij. So ugodni, hitri za izdelavo, hkrati pa so privlačni in informativni.Vendar pa nimajo vsi posamezniki orodji in veščin za oblikovanje lastnega letaka. Večina profesionalnih orodij, kot sta Photoshop ali Illustrator, je predragih ali zapletenih za uporabo in čeprav je najem grafičnega oblikovalca za izdelavo vašega letaka dobra možnost, bi včasih radi sami prišli do rešitve, ki si jo želite.Na srečo so na spletu na voljo orodja, ki jih lahko uporabite za oblikovanje svojega letaka kot je Canva. Ko oblikujete svoj končni dizajn, ga pošljite profesionalnemu tiskarju, kot je Tiskarna Ekart, da zagotovite, da bo vaš fantastičen dizajn natisnjen profesionalno, s testirano kakovostjo in dolgoletnimi izkušnjami.

4 koraki za najboljše tiskane letake

Letaki so eno najučinkovitejših, a cenovno dostopnih marketinških orodij. So ugodni, hitri za izdelavo, hkrati pa so privlačni in informativni.

Vendar pa nimajo vsi posamezniki orodji in veščin za oblikovanje lastnega letaka. Večina profesionalnih orodij, kot sta Photoshop ali Illustrator, je predragih ali zapletenih za uporabo in čeprav je najem grafičnega oblikovalca za izdelavo vašega letaka dobra možnost, bi včasih radi sami prišli do rešitve, ki si jo želite.

Na srečo so na spletu na voljo orodja, ki jih lahko uporabite za oblikovanje svojega letaka kot je Canva. Ko oblikujete svoj končni dizajn, ga pošljite profesionalnemu tiskarju, kot je Tiskarna Ekart, da zagotovite, da bo vaš fantastičen dizajn natisnjen profesionalno, s testirano kakovostjo in dolgoletnimi izkušnjami.

Spletne stranki za oblikovanje letakov so vse enostavnejše za uporabo. V nadaljevanju smo proces od ideje do tiskanega letaka v roku skrčili na štiri korake.

Korak 1

Kaj želite z vašim tiskanim letakom povedati? Upoštevajte vse informacije, ki bi jih potrebovali na svojem letaku; naredite seznam in po potrebi razporedite informacije po pomembnosti. Prav tako začnite razmišljati o tem, kako bi podatke želeli urediti na letaku. Kam želite postaviti slike, besedilo, naslove? Letak mora biti privlačen s kombinacijo živahnih barv in privlačnega dizajna, da pritegne pozornost. Vaš začetni in največji del besedila mora biti najbolj privlačen, pa naj bo to popust ali slavni DJ; ugotoviti morate, kaj bo bralca spodbudilo k nadaljnjemu ogledu in iskanju vas ali vašega dogodka. Ko že govorimo o tem, ne pozabite vedno imeti svojih kontaktnih podatkov na letaku, običajno krepko, vendar manjše besedilo, v spodnjem desnem ali levem kotu leta.

Korak 2

Katero šablono oziroma format želite uporabiti? V drugem koraku morate na primer izbrati tudi velikost in orientacijo vašega letaka; želite, da je enostranski ali dvostranski letak? Kar zadeva velikost, je A5 najpogosteje uporabljena velikost za letake, saj so kompaktni, vendar z dovolj prostora za vaše dizajne in sporočila, plus; ljudje jih bolj verjetno vzamejo, saj so jih navajeni. Za bolj osebna sporočila se uporablja A6 in ko poskušate širiti informacije namesto »pozivati k dejanjem«, se uporablja A4, za večjo vidljivost. Za več informacij o velikostih letakov poglejte ponudbo v naši spletni trgovini!

Na koncu morate izbrati tudi predlogo oblikovanja glede na vašo industrijo/dogodek/razlog za izdelavo letaka. Canva ima na primer na milijone profesionalnih slik in predlog, med katerimi lahko izbirate.

Poleg letakov lahko na spletnih grafičnih urejevalnikih ustvarite vizitke, plakate, pisemske glave in druge dizajne, ki jih Tiskarna Ekart pretvori v tiskovine.

Korak 3

Ko izberete predlogo letaka, lahko začnete urejati dizajn po svojih željah. Canva je opremljena z več sto različnimi fotografijami, grafikami in pisavami, ki jih lahko uporabite. Če želite uporabiti svoje fotografije ali obstoječi dizajn, ima večina spletnih orodij funkcijo nalaganja. Tukaj pridejo v poštev prednostne informacije od zgoraj, ne pozabite; privlačno besedilo, informativno besedilo in vaši kontaktni podatki/podatki o dogodku. Dober nasvet za posredovanje informacij je uporaba oznak, ki so bolj privlačne kot le stena besedila in so veliko jasnejše. Ne pozabite biti jasni tudi z datumom, uro in lokacijo, uporabite polne naslove in datume; Konec koncev, zadnja stvar, ki jo želite, je, da bi se ljudje, povabljeni na vaš dogodek, izgubili sredi vinograda v Halozah.

Ne omejujte se na preprosto spreminjanje grafike in besedila svoje predloge. Dodajte ali odstranite slike ali besedilo. Prilagodite barve, pisave in morda celo postavitev. Samo zato, ker uporabljate predlogo letaka, še ne pomeni, da ji ne bi smeli dati svojega okusa.

Ko končate z urejanjem letaka, shranite svoje delo in nadaljujte z izbiro nastavitev tiskanja.

Korak 4

V tem  zadnjem koraku lahko izberete, kako želite natisniti letak (presenečenje, presenečenje). Izberite, ali želite debelejši ali tanjši papir. Izberite, ali želite mat ali sijaj. Niste prepričani, kaj izbrati?

Ko končate z oblikovanjem in izbiro tiskarskih nastavitev, je čas, da izvedete naročilo. Kontaktirajte Tiskarno Ekart, ki bo poskrbela, da bo vaš letak zasijal v polnem sijaju.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja