Categories
Uncategorized

Kako izdelati turistično brošuro

Turistična industrija v poletno sezono 2022 vstopa z občutkom optimizma. Glede na najnovejše razpoložljive podatke so se svetovni potovanja mednarodnih turistov januarja 2022 več kot podvojila (+130 %) v primerjavi z letom 2021. Danes je torej najboljši čas za vse tržnike, ki delajo v turistični industriji, da analizirajo in osvežijo svoje strategije vsebinskega trženja, med katere sodijo tudi tiskane turistične brošure.

Dobra novica je, da potovalne brošure niso rezervirane izključno za hotele in letovišča. Letoviško mesto ali potovalna destinacija, kot so muzej, lokalna trgovina z regionalnimi izdelki ali naravni rezervat, lahko imajo ogromne koristi od investicije v tiskane brošure! V našem članku bomo govorili o načinih izdelave potovalnih brošur za vse vrste turističnih atrakcij in znamenitosti, da bi okrepili trženje vaše potovalne sezone.

Kaj je potovalna brošura?

Potovalna brošura je promocijski material, ki oglašuje destinacijo, zanimivost ali izletniško dejavnost. Brošure lahko navdušijo turiste, da načrtujejo potovanje, in jih poučijo o znamenitostih, ki si jih lahko ogledajo, in stvareh, ki jih lahko počnejo, potem ko prispejo na kraj zanimanja.

Kar zadeva format brošure, vam priporočamo, da se odločite za tisk borušure na papir, saj bodo ustrezale potrebam širšega kroga strank. Nekateri turisti bodo na primer raje pregledali vaše tiskane brošure kar v vaši pisarni.

Z drugimi besedami, potovalne brošure so promocijski dokumenti, ki oglašujejo določene destinacije, hotele, izlete, počitniške pakete ali eksotične kraje.

Kdo jih izdeluje?

Enostavno vsak, ki javnosti nudi storitve, povezane s potovanjem in turizmom, vključno s podjetji, agenti, hotelirji in turističnimi vodniki.

Kdo jih uporablja?

Tako izkušeni popotniki kot novinci!

Kako ustvariti potovalno brošuro korak za korakom

#1 Izberite svetle in prepričljive slike

Prodaja v turizmu se nanaša na vizualizacijo. Ko razmišljamo o počitnicah, si vsi predstavljamo peščene plaže in široki ocean, stara in prijetna mesta s tlakovanimi pločniki ali veličastne gore in bogato modro nebo. Zato bi morala vaša turistična brošura temeljiti na visokokakovostnih profesionalnih fotografijah, ki vzbujajo čustva in pomagajo vašim bralcem, da se predstavljajo v svojih sanjskih destinacijah. Takšne fotografije do svojega pravega sijaja pridejo s kakovostnim tiskom, ki ga ponujamo v Tiskarni Ekart.

Ko izbirate slike za vašo brošuro, poskusite zajeti številne različne znamenitosti, ki jih ponujate za obisk. Nekateri popotniki bodo zainteresirani za ogled vseh plaž v okolici, nekateri bodo želeli vedeti o parkih in vrtovih, za nekatere pa bodo vsi muzeji zaslužni ogledi. Če promovirate restavracijo, kavarno ali muzej, uporabite fotografije svojih najbolj priljubljenih jedi ali razstavnih predmetov.

#2 Uporabite barvno shemo, ki dopolnjuje vaše slike in besedilo

Tudi barve igrajo pomembno vlogo pri ustvarjanju vzdušja vaše potovalne brošure. Če vaša brošura govori o tropskih lokacijah, uporabite svetlo modre, zelene in rumene barve, da poudarite slike. Če ste muzej, uporabite umirjene in pastelne barve, ki olajšajo branje vaše brošure. Saj razumete, kajne?

#3 Napišite prepričljivo besedilo

Če želite svoje bralce še bolj pritegniti, slikovnemu gradivu na vaši tiskani turistični brošuri dodajte še prepričljivo opisno vesedilu. Naj bo vaša predstavitev prijazna, pristna in navdušena. Tekst naj bo kratek in jedrnat, da bodo vaši bralci lahko takoj razumeli glavne informacije: vključite veliko opisov, oznak in drugih elementov oblikovanja za turiste, ki bi raje preleteli besedilo. Tukaj je nekaj nasvetov o tem, kaj lahko vključite v svoje odstavke:

Delite lokalne nasvete: odličen način, da naredite potovalno brošuro bolj privlačno, je, da vključite lokalne nasvete. Do tovrstnega znanja ni lahko priti, zato je še toliko bolj dragoceno. Z domačini se pogovorite o njihovih najljubših kavarnah in trgovinah ali o lokaciji, ki jo morajo obiskati za piknik. Vaši bralci bodo cenili ekskluzivnost vaših informacij.

Vključite ocene: dandanes turisti pred načrtovanjem potovanja raje berejo ocene drugih popotnikov kot uradne knjižice in veliko bolj verjetno zaupajo vsebini, ki so jo ustvarili njihovi vrstniki. Tako lahko zbirate ocene svojih strank in prosite za dovoljenje, da jih delite na spletu. Na ta način boste zgradili zaupanje in na koncu povečali število rezervacij.

Poudarite svoje prednosti: pri izbiri kam iti, popotniki pregledujejo številne različne potovalne brošure in knjižice, konkurenca na trgu pa je zelo visoka. Način, da izstopite iz množice, je, da navedete svoje prednosti na prepričljiv in jedrnat način: cene in popusti, edinstvene lokacije, ekskluzivna zabava itd. Bralcem pokažite, zakaj bi morali izbrati vas in ne koga drugega.

#4 Vključi geografske podrobnosti in kontaktne podatke

Na naslovnico vpišite naslov in kontaktne podatke. V brošuro ne pozabite vključiti izčrpnih razlag in navodil, kako priti do svojega mesta. Omogočite svojim bralcem, da vas kontaktirajo po telefonu, e-pošti ali obiščejo in raziščejo vaše spletno mesto.

Zemljevidi so še en sestavni del vsake potovalne brošure. Postavite splošni zemljevid blizu sprednje strani vaše brošure, da zagotovite referenčno točk in dodajte natančnejše zemljevide v naslednjih razdelkih, da zagotovite potrebne lokalne informacije.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja