Categories
Uncategorized

Potiskane darilne vrečke

Vsak dan se pred našimi očmi vse več oglasnega materiala. 91 % ljudi pravi, da so oglasi danes bolj vsiljivi kot pred dvema letoma.

Zato je osvežujoča sprememba videti način oglaševanja, ki ga v resničnem življenju uporabljajo ljudje, ki delijo naše vrednote.

Pri marketingu so v ospredju čustva in osebna povezanost. Zato se zanašamo na priporočila prijateljev ali celo slavnih osebnosti. Zaradi tega imajo potiskane darilne vrečke lahko velik vpliv na vaše poslovanje.

Investirajte v luksuzne papirnate vrečke in dobili boste več marketinških zmag:

Vaše stranke bodo navdušene nad vašo skrbjo za njih – embalaža izboljša izdelek, tako da se kupec počuti dobro in se želi vrniti. Preprečite kesanja kupca!

Prijatelji in družina bodo uživali v izkušnji odpiranja datila, vaša luksuzna darilna vrečka bo postala del razširjenega izdelka. Ja, na darilih se ne varčuje!

Sosedje – to so vsi, ki srečajo vašo stranko ali jo vidijo s torbo. Opazili bodo vašo blagovno znamko, čeprav podzavestno.

Green Giving – luksuzne vrečke se bodo verjetno uporabljale in ponovno uporabljale, s čimer boste prijateljem ali družini podarili nekaj posebnega. Še en trenutek za ohranjanje našega planeta zelenega!

Vsakič, ko nekdo vidi darilno vrečko, se počuti povezanega z osebo, ki jo nosi, in čustveno povezuje svojo srečo z vašo blagovno znamko. Znano je, da morajo potencialne stranke vašo blagovno znamko videti pet do sedem krat, da si jo zapomnijo. Luksuzna darilna vrečka je gibljiv, viden oglas za večkratno uporabo. Poveča vaše možnosti, da vas večkrat vidijo in si zapomnijo.

In to je resnično. Brez zaslonov, brez slavnih osebnosti, samo dobro, pošteno razkošje.

Pri Tiskarni Ekart vam lahko ponudimo široko paleto različnih možnosti potiskanih dizajnov zato poščjite povpraševanje in poiščite najboljši sprehajalni oglas za svojo blagovno znamko.

Trendi potiskanih darilnih vrečk

Papirnate darilne vrečke so idealne za tiste, ki želijo svojim strankam dati nekaj dodatnega, da se bodo počutile posebne. Kaže, da je vaša blagovna znamka drugačna od ostalih podjetij in da se bodo verjetno znova in znova vračala.

Če uporabljate darilne papirnate vrečke za svoje podjetje in stranke, potem ste že na pravi poti. Izstopate iz množice, hkrati pa naredite dodaten korak, da se stvari zdijo dražje in elitnejše. Toda včasih je težko dosledno oblikovati edinstvene in zabavne trende, da bi opazili vaše tiskane darilne vrečke.

Očitno želite, da imajo na sebi vizualno podobo vaše blagovne znamke – pa tudi kaj drugega? Če razdeljujete luksuzne papirnate vrečke, obstaja velika verjetnost, da boste želeli ostati na tekočem z najnovejšimi trendi, tako da boste pred krivuljo povprečnosti.

Za vas odkrivamo nekatere največje trende blagovnih znamk, ki naj bi kraljevali na sceni v letu 2022 – tako da lahko ostanete en (luksuzni) korak pred konkurenco.

Okolju prijazno in trajnostno

Eden najpomembnejših trendov kjerkoli zdaj je okolju prijazno. Ker se vedno več ljudi zaveda vpliva, ki ga imajo ljudje na okolje, se zatekamo k bolj trajnostnim načinom življenja. In to pomeni, da so tudi podjetja.

Ta trend je tisti, ki ga je treba uporabiti pri razmišljanju o vaši blagovni znamki. Razmislite o uporabi trajnostnih izdelkov, etično pridobljenih materialov in dobrin pravične trgovine. Imeti okolju prijazne izdelke (vključno z vašimi natisnjenimi vrečkami!) je odličen način za privabljanje strank – to kaže, da vaše podjetje dela svoj del za okolje in da se vaši stranki ni treba počutiti krive, če nakupuje z vami!

Biti okolju prijazen je velika stvar, na katero veliko ljudi pazi pri izbiri blagovne znamke – zato ne razočarajte ekipe v zadnjem trenutku. Naše potiskane reciklirane papirnate vrečke so kot nalašč za promocijo trajnostnega sporočila, hkrati pa pomagajo planetu.

Minimalistično

Kovinski trendi prihajajo in gredo in zdi se, da so vedno bolj razširjeni v prazničnem obdobju (pomislite na božično-novoletne bleščice!), vendar pričakujte, da jih boste v letu 2020 videli veliko več, kamor koli greste, ne glede na letni čas.

Ta trend je eleganten, prefinjen in sodoben – kot nalašč za tehnološka podjetja ali podjetja, ki se ponašajo s tem, da so elegantna in elegantna. Zdi se, da kovinske barve (zlato, platina, rožnato zlato in baker) izžarevajo razkošje, zato če je to sporočilo, ki ga želite poslati – je to eden od trendov, ki jih morate upoštevati pri svojih luksuznih darilnih vrečkah.

Tipografija

Tipografija izhaja iz tipkanja. V zadnjem času se zdi, da je postala ena izmed pomembnejših elementov grafičnega oblikovanja.

Zdi se, da je svobodnost mantra za vsakega ljubitelja tipografije. Več unikatnih črk, barv in nepričakovanih oblik, tem bolje.

Blagovne znamke bodo uporabljale različne pisave (pomislite na dve ali tri v istem dizajnu), drzne barve in celo slike, da pokažejo svojo zabavno in noro stran. Če se vaše podjetje ne jemlje preveč resno, je to zagotovo trend, o katerem morate razmišljati. Osupljiva tipografija je odličen način za dodajanje osebnosti blagovne znamke vašim personaliziranim papirnatim vrečkam.

Čiste linije

V dobi pobarvank za odrasle in minimalističnih tetovaž se zdi, da se črtne risbe vračajo. Čar črtne umetnosti in risb je preprostost – spominja nas na čas, ko je bilo barvanje naša glavna prioriteta.

Vendar pa se zdi tudi “čista” in nova, kar omogoča, da je blagovna znamka hkrati prefinjena in zabavna. Briljantnost črtne umetnosti je v tem, da se lahko igrate, kolikor želite, ne da bi pri tem izgubili občutek za rafinerije. Ta trend je kot nalašč za neodvisne butike in hipsterske znamke.

Line art in papirnate vrečke z blagovno znamko sta dve neverjetno preprosti ideji, ki se združita in tvorita čudovit kos blagovne znamke.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.